تخفیف

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M201dw HP LaserJet Pro M201dw Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : تک رنگ

کاربری : تک کاره

قابلیت چاپ دورو : دارد

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M201dw

HP LaserJet Pro M201dw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل 201dw یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت hp میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد . ظرفیت سینی کاغذ پرینتر مدل 201dw در حدود 250 برگ میباشد و قابلیت تغذیه خودکار ندارد البته قابلیت چاپ دورو دارد . سرعت چاپ پرینتر 201dw در حالت سیاه و سفید به میزان 26 برگ در دقیقه میباشد و رزولوشن چاپ در اچ پی مدل 201dw به مقدار 1200*1200 dpi میباشد که کیفیتی قابل قبول و درخور میباشد برای یک پرینتر تک کاره .

 

خرید پرینتر اچ پی مدل 201dw

اگر قصد دارید که از طریق بیسیم از اسناد و مدارک خود پرینت بگیرید و دیگر دردسر اتصالات فیزیکی وسیستم کابل کشی را نداشته باشید پرینتر اچ پی 201dw گزینه مناسبی میباشد چرا که قابلیت این را دارد که از طریق WiFi دستور شما را گرفته و پرینت مورد نظر شما را انجام دهد . هم چنین پرینتر m201dw دارای پورت اتصال به کامپیوتر میباشد . توان کار ماهانه پرینتر 201dw تا 15000 برگ در ماه میباشد که میتواند گزینه مناسبی برای محل کار شما و یا محیط های اداری باشد .

قیمت اچ پی 201dw

ما برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر لیزری تک کاره توصیه میکنیم که از دیگر محصول تولیدی شرکت اچ پی که باز هم در رده پرینتر های تک کاره قرار میگیرد و پرینتر لیزری اچ پی مدل  1025nw میباشد و به گفته شرکت hp جزء محصولات پرفروش این شرکت میباشد دیدن فرمایید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا