تخفیف

پرینتر لیزری برادر مدل HL-L6200dw Brother HL-L6200DW hp Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: تک کاره

قابلیت چاپ دورو: دارد

شبکه بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
25,000,000 تومان

 

پرینتر لیزری برادر مدل L6200dw

Brother L6200dw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر برادر مدل L6200DW, از سری پرینترهای تک کاره تولیدی شرکت BROTHER است که از لحاظ کیفیت ساخت و ظاهر طراحی توانسته است نظر مثبت خریداران و کاربران را به خود جلب کند. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه به تعداد 520 برگ است و این امکان را به کاربر خود میدهد تا در صورت لزوم سینی کاغذ به دستگاه اضافه کند و به تعداد برگ های آن اضافه کند, با توجه به این ویژگی میتوان گفت که پرینتر مدل L6200DW, گزینه بسیار مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری بالا میباشد.

خرید پرینتر لیزری برادر مدل L6200

تکنولوژی چاپ در برادر مدل L6200DW, لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است. سرعت چاپ سیاه و سفید در این پرینتر به میزان 48 برگ در دقیقه است و رزولوشن چاپی معادل 1200*1200 dpi دارد, این پرینتر قابلیت چاپ بر روی CD را ندارد ولی قابلیت چاپ دورو را دارد و کاربر برای گرفتن پرینت دورو با این دستگاه نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کند و همین باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما میشود.

فروش پرینتر برادر مدل L6200

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر برادر  L6200DW, مجهز به یک نمایشگر LCD از نوع یک خطی است و کار کردن با دستگاه را برای کاربر راحت میکند. شما میتوانید این پرینتر را از طریق درگاه اتصال USB 2.0 به کامپیوتر وصل کنید و آن را در شبکه به اشتراک بگذارید. شاید بتوان گفت که مهم ترین و به روز ترین ویژگی برای پرینتر L6200 برادر امکان اتصال آن از طریق شبکه بیسیم یا همان WiFi است و به کاربر خود این امکان را میدهد که از طریق گوشی یا تبلت هوشمند دستورات چاپی خود را پرینتر ارسال کند.

قیمت پرینتر برادر مدل L6200DW

در پایان برای راهنمایی هرچه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر تک کاره, پیشنهاد میکنیم که از دیگر پرینتر تک کاره شرکت BROTHER که پرینتر لیزری برادر مدل L6400DW میباشد طبق نظرسنجی به عمل آمده توسط خود شرکت , توانسته است نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند, دیدن کنید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا