تخفیف

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Enterprise M552dn HP Color LaserJet Enterprise M552dn Laser Printer

(1) 0

معرفی کلی

 

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : رنگی

قابلیت چاپ دورو : دارد

پورت اتصال به شبکه : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
150,000,000 تومان

 

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Enterprise M552dn

HP Color LaserJet Enterprise M552dn Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M552dn , از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح HP میباشد و به مانند پرینتر مدل P2035 از کیفیت ساخت مطلوب و کاربری آسانی بهره میبرد . ظرفیت سینی کاغذ در این پرینتر به تعداد 550 برگ میباشد و با توجه به حجم کاری ماهانه آن که چیزی در حدود 80000 برگ است , میتوان گفت که پرینتر مدل M552dn گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری بالا نظیر انتشاراتی , میباشد . پرینترهای لیزری از سرعت مناسبی برای چاپ اسناد متنی برخوردار میباشند اما اگر قصد پرینت گرفتن از عکس های خود را دارید بهتر است که سراغ پرینترهای جوهر افشان بروید .

قیمت پرینتر اچ پی مدل m552dn

تکنولوزی چاپ در این پرینتر از نوع لیزری بوده و نوع چاپ در آن نیز رنگی میباشد . این پرینتر قادر است که در هر دقیقه 33 برگ را به صورت رنگی و یا سیاه و با رزولوشن چاپی معادل با 1200*1200 dpi به چاپ برساند که کیفیتی قابل قبول و درخور میباشد . پرینتر اچ پی m552dn برای چاپ اسناد و مدارک از یک پردازنده 1.2 گیگا هرتزی بهره میبرد و قابلیت چاپ بر روی CD را ندارد , اما برای گرفتن چاپ دورو از اسناد و مدارگ خود دیگر نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که پرینتر M552dn قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد .

قیمت پرینتر اچ پی M552DN

همان گونه هم که در تصویر بالا مشاهده میکنید میتوان از طریق درگاه USB2.0 فلش مموری را به پرینتر وصل کرد و اقدام به چاپ اسناد موجود در مموری کرد . هم چنین برای راحتی کار کاربران میتوان از طریق درگاه Ethernet آن را در شبکه بین همکاران خود به اشتراک بگذارید . در این پرینتر متاسفانه خبری از اتصال بیسیم یا همان WiFi نیست , برای راحتی کار کاربران یک پنل کاربری مجهز به یک LCD از نوع چهار خطی رنگی میباشد و دکمه های کنترلی کمی هم بر روی آن قرار دارد . پرینتر HP M552DN دارای چهار تونر مشکی (CF360A) ، آبی (CF361A) ، زرد (CF362A) ، قرمز (CF363A) میباشد که کارکرد تونر مشکی آن به تعداد 6000 برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن به تعداد 5000 برگ است .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا