تخفیف

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw HP LaserJet Pro MFP M177fw Multifunction Color Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

کاربری : 4 کاره ( پرینت , اسکن , کپی , فکس )

نوع چاپ : رنگی

قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
68,000,000 تومان

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

HP LaserJet Pro MFP M177fw Multifunction Color Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M177fw از پرینترهای چهار کاره محبوب برند hp می باشد . پرینتر رنگی اچ پی مدل M177fw قابلیت پرینت ، اسکن ، کپی و فکس را در یک دستگاه فراهم کرده است .

سرعت چاپ پرینتر مدل M177fw به‌صورت سیاه‌و‌سفید تا 17 برگ و  رنگی تا 4 برگ در دقیقه می‌رسد.چاپ اولین برگه هم از حالت آماده‌باش برای چاپ سیاه‌و‌سفید 16 ثانیه و برای چاپ رنگی به 28 ثانیه می‌رسد . بهترین وضوح پشتیبانی شده برای چاپ در این مدل 2400 پیکسل است . در نظر داشته باشید که با بالا رفتن وضوح سرعت چاپ کاهش می‌یابد .

قیمت پرینتر اچ پی 177fw

 

وضوح پرینتر اچ پی 177fw مانند اکثر دیگر پرینترها 600 پیکسل است اما با استفاده از فناوری HP وضوح تا 2400 پیکسل قابل‌افزایش است . M177fw قادر است با سرعت 7.5 اسکن در دقیقه به‌صورت سیاه‌و‌سفید و 5.5 اسکن در دقیقه به‌صورت رنگی را با وضوح حداکثر 1200 پیکسل از طریق ورودی تغذیه‌ی خودکار ADF انجام دهد.

می‌توانید در پرینتر 177fw با سرعت 17 کپی در دقیقه به‌صورت سیاه‌و‌سفید و 4 کپی به‌صورت رنگی با وضوح 300 پیکسل انجام دهید.قسمت فکس هم با مودم 33.6 kbps در عرض 3 ثانیه یک برگه را با وضوح حداکثر 300 پیکسل فکس می‌کند.

مشخصات پرینتر چندکاره M177fw

چاپگر اچ پی مدل M177fw را می توان به نوعی نسخه بروز شده LaserJet Pro 100 Color MFP M175nw دانست . پرینتر اچ پی مدل M177fw همانند نسخه قبلی خود از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است . از مهمترین ویژگی های چهارکاره 177 اچ پی می توان به داشتن Wireless Direct اشاره کرد.به نوعی همان Wi-Fi Direct نسخه‌ی مخصوص HP است.

کاربران می توانند از این طریق به راحتی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به پرینتر متصل شوند و اسناد خود را به چاپ برسانند . پرینتر M177fw مناسب جهت استفاده در محیط های اداری با حجم کاری سبک می باشد . این پرینتر در بهترین حالت برای بار کاری سبک مناسب است زیرا حجم کاغذ دستگاه کارایی آن را محدود می‌کند . سینی کاغذ پرینترM177fw تعداد 150 برگ جا داشته و امکان ارتقای ظرفیت کاغذ و چاپ دورو در آن وجود ندارد.

درنتیجه «M177fw» برای کسانی که به دنبال پرینتری برای استفاده در محیط‌های اداری کوچک با بارکاری سبک هستند مناسب است.

خرید پرینتر اچ پی 177fw

پرینتر hp 177fw قادر است که به‌عنوان دستگاه فکس و کپی مستقلی بدون نیاز به رایانه عمل کند . برای اسناد در تعداد بالا و همچنین اندازه‌ی کاغذ Legal قسمت اسکنر M177fw دارای سیستم تغذیه‌ی خودکار ADF است.در M177fw با وجود Wireless Direct کاربر می تواند از تلفن‌های همراه مستقیما دستور پرینت را به پرینتر ارسال کند .اگر دستگاه مستقیماً به شبکه‌ی خانگی و یا اداری وصل باشد، می‌توانید از نرم‌افزارهای HP Web Apps برای پرینت استفاده کنید.

این مدل از پرینت از تلفن‌های همراه هوشمند از طریق سرویس‌های ابری Cloud و یا Wifi Access Point پشتیبانی می‌کند . اندازه کوچک پرینتر M177fw و نصب آسان آن از ویژگی های مفید و کاربردی آن می باشد . شرکت HP سرعت پرینت این مدل را برابر با 17 صفحه در دقیقه برای چاپ سیاه‌وسفید و 4 صفحه در دقیقه برای چاپ رنگی اعلام کرده است. این ارقام برای چاپ متن بدون شکل و تصویر است.

با افزایش جزئیات و عکس و اشکال گرافیکی هم مصرف کارتریج بالا رفته و سرعت چاپ کاهش می‌یابد . از لحاظ کیفیت چاپ پرینتر M177fw فوق العاده و حرفه ای را نیست ، اما برای استفاده خانگی و کارهای اداری روزمره استاندارد می باشد . این مدل پرینتر تونرهای گران تری نسبت به مدل های مشابه دارد . دارای 4 کارتریج تونر HP 130A ( مشکی ، زرد ، آبی، قرمز ).

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا