تخفیف

پرینتر لیزری رنگی سامسونگ مدل CLP 320 Samsung CLP-320 color Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : رنگی

کاربری : تک کاره

سایز چاپ : A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری رنگی سامسونگ مدل CLP 320

Samsung CLP-320 color Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر سامسونگ مدل CLP320 , از سری پرینترهای تولیدی شرکت سامسونگ میباشد که از نظر ظاهر طراحی و کیفیت ساخت به مانند سایر محصولات تولیدی شرکت SAMSUNG از مقبولیت قابل قبولی برخوردار است . تکنولوژی چاپ پرینتر مدل CLP320 لیزری میباشد و نوع چاپ آن رنگی میباشد که کیفیت مناسبی را در چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی به شما میدهد . سامسونگ مدل CLP 320 در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد و ظرفیت سینی کاغذ آن 130 برگ میباشد که مناسب محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط مناسب میباشد . 

خرید پرینتر سامسونگ مدل clp 320

پرینتر CLP320 قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد و برای گرفتن پرینت دورو با دستگاه سامسونگ مدل CLP 320 باید به صورت دستی اقدام کنید , سرعت چاپ رنگی دستگاه CLP 320 تا 4 صفحه در دقیقه تخمین زده شده است که این مقدار برای حالت چاپ سیاه و سفید تا 16 صفحه در دقیقه میباشد البته این تعداد چاپ صفحه را با رزولوشنی برابر با 2400x600 dpi برای شما به چاپ میرساند , توان کار ماهانه پرینتر مدل CLP320 در حدود 20000 برگ میباشد البته از نقاط ضعف چاپگر مدل CLP320 نداشتن تکنولوژی اتصال بیسیم یا همان WiFi است و دستگاه از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل میشود.

قیمت پرینتر مدل CLP 320

سامسونگ مدل CLP320 دارای 4 کارتریج میباشد که یکی مشکی و بقیه به رنگ های زرد , قرمز و آبی میباشد و کارکرد کارتریج برای چاپ مشکی 1500 برگ و برای چاپ رنگی 1000 برگ میباشد . اگر میخواهید برای خرید پرینتر تک کاره تحقیق و بررسی بیشتری نمایید خانه پرینتر برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر توصیه میکند که از دیگر محصول تولیدی شرکت سامسونگ که پرینتر لیزری سامسونگ مدل M2020W میباشد و توانسته است نظر مثبت کاربران و خریداران را به خود جلب کند , دیدن فرمایید.

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا