نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری سه کاره کانن مدل i-SENSYS MF 211 Canon i-SENSYS MF211 Printer Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

کاربری : 3 کاره ( پرینت , اسکن , کپی )

سایز چاپ : A4

نوع چاپ : تک رنگ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری سه کاره کانن مدل i-SENSYS MF211

Canon i-SENSYS MF211 Printer Multifunction Laser Printer

معرفی کلی

خرید پرینتر لیزری mf211

‌امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی روزمره انسان ها به خوبی پیدا کرده اند, یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر پرینتر ها هستند که در زندگی انسان نقش به سزایی ایفا می کنند .در این بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها کانن است , این شرکت بزرگ محصولی با نام پرینتر کانن مدل mf211 را به بازار عرضه داشته که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

خصوصیات

  • پرینتر چاپ لیزری 3 کاره ( پرینت ، اسکن ، کپی )
  • سایز چاپ : A4
  •  کاغذ ظرفیت سینی کاغذ : 250 برگ
  •  چاپ تک رنگ - سرعت چاپ سیاه وسفید : 23 صفحه در دقیقه - رزولوشن چاپ : 600x600 dpi- توان کار ماهانه : 8000 برگ
  •  سایر مشخصات - نوع کارتریج یا تونر : تونر به شماره 737 - دارای صفحه نمایش LCD - پورت USB 2.0

 ‌پرینتر لیزری کانن مدل MF211

I-SENSYS MF211 یک پرینتر سه کاره سیاه سفید است از شرکت کانن . پرینتر مدل mf211 قابلیت پرینت , اسکن و کپی را داراست . پنل کاربری آن شلوغ و دارای تعداد زیادی کلید است که برای یک پرینتر چندکاره منطقی است . پرینتر 211 کانن از سرعت خوبی برخوردار است و بسیار جمع و جور برای خانه و دفتر کار است .

قیمت پرینتر چندکاره mf211

سرعت پرینتر mf211 در قسمت پرینت حدود 23 برگ در دقیقه و کیفیت تصویری به اندازه رزولوشن 600*600 dpi دارد.قسمت اسکن هم با وضوح 9600 × 9600 dpi کوچک‌ترین جزئیات را شکار می‌کند

 

 

 

مزایا

  • طراحی جمع و جور و زیبا، لیزر تک رنگ، ۳کاره: چاپ، کپی و اسکن
  • چاپ و کپی با سرعت ۲۳ کاغذ در دقیقه
  • انجام عملیات آسان با صفحه ی LCD  شیب دار
  • صرف حداقل زمان برای چاپ با حالت Quick First Print
  • اسکن رنگی با کیفیت ۹۶۰۰ x ۹۶۰۰ dpi

کم حجم با کارآیی بالا:
با طراحی زیبا و جمع و جور، دستگاه آیسنسیس 211 به شما امکان چاپ، کپی و اسکن در فضایی کوچک را می دهد. با کیفیت چاپ بالا و استفاده ی آسان، این دستگاه راه حلی عالی برای منازل و محل کار شما است.

چاپ و کپی سریع
به لطف لیزر A4 سریع چاپ و کپی ۲۳ کاغذ در دقیقه و زمان کمی که پرینتر از حالت Sleep به حالت Quick First Print در می اید، بدون صرف زمان زیادی خروجی اسناد خود را دریافت کنید.

عملکرد آسان و سریع 
عملکرد سریع و آسان برای i-Senys MF211 دارای صفحه ای چند عملکردی شیب دار و صفحه ی LCD ۵خطه می باشد که در یک لحظه برای شما اطلاعات مورد نیازتان را نمایش می دهد. این صفحه می تواند به شکل عمودی یا هر شکلی که بسته به کار شما دارد، حالت بپذیرد. در حالت Quick one touch solution  گردش کاری شما که شامل کپی و اسکن می باشد، به راحتی قابل تنظیم است. بنابراین شما به راحتی می توانید اسکن ها را تبدیل به فایل کنید یا با کپی کردن چند عکس در یک صفحه آن را ذخیره کنید.

کسب و کار با نتایج کیفی بالا
ترکیبی از کیفیت چاپ تا ۱۲۰۰x۱۲۰۰  dpiوتونر Canon به شما چاپ ها و کپی های حرفه ای با نوشته هایی با وضوح بالا و گرافیک های روان ارائه می کند. افزایش رنگ ها در هنگام اسکن کردن تا ۹۶۰۰x ۹۶۰۰ dpi همه ی جزئیات اصلی را ثبت می کند.

همه چیز در یک کارتریج
کارتریج چند منظوره ی قابل بازیافت دستگاه 211 ، شامل تونر، ظرف استوانه ای شکل و واحدهای تمیزکننده می باشد که این واحدها زمان لازم برای نگهداری را کاهش می دهد.

حالت Quiet (سکوت)
این دستگاه چندمنظوره در حالت Standby  بدون صدا می باشد، و همینطور در حال انجام عملیات در یک محیط ارام، حالت Quiet چاپ بدون سر و صدا را تضمین می کند، پس شما می توانید بدون آزردن دیگران به کار خود بپردازید.

 

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا