تخفیف

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP112 Canon i-SENSYS LBP112Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: تک کاره

سایز چاپ: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری کانن مدل LBP112

Canon LBP112 Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل LBP112, پرینتر تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام Canon میباشد که از لحاظ کاربری به مانند پرینتر مدل 6030b در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد. با توجه به ابعاد و وزن این چاپگر و هم چنین توان کاری ماهانه آن که به تعداد 10000 برگ عنوان شده است میتوان گفت که پرینتری مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین و حتی مصارف شخصی و اداری نیز میباشد.
سینی کاغذ در پرینتر کانن lbp112 به تعداد 150 برگ کاغذ ظرفیت دارد و سایز کاغذ قابل استفاده در آن در اندازه های A4, A5, B5, A6, Legal, Letter, میباشد. قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF برای این پرینتر در نظر گرفته نشده است و هم چنین برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام به این کار کنید. کاربری این چاپگر تک کاره است و برای گرفتن کپی و اسکن از مدارک خود باید به فکر تهیه دستگاه دیگری باشید.

قیمت پرینتر کانن مدل LBP112

تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن lbp112 از نوع لیزری است که سرعت چاپ مناسبی را دارا میباشد. نوع چاپ در این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 22 برگ کاغذ a4 را با کیفیت چاپی معادل با 600 دی پی آی به چاپ برساند. نوع کارتریج یا تونر در پرینتر ال بی پی 112 کانن از نوع 047 است و توانایی چاپ 1600 برگ کاغذ را دارد.
از طریق پورت اتصالی USB2.0 میتوانید آن را به کامپیوتر و یا لپ تاپ خود وصل کنید و یا اینکه به طور مستقیم اسناد و مدارک خود را از روی فلش مموری به چاپ برسانید. اتصال بیسیم یا همان وای فای در این پرینتر وجود ندارد.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا