تخفیف

پرینتر لیزری کانن مدل imageclass LBP162dw Canon imageclass LBP162dw Laser Printer

(2) 0

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

سایز چاپ: A4

قابلیت چاپ دورو: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
15,000,000 تومان

پرینتر لیزری کانن مدل LBP162dw

Canon LBP162dw Laser Printer

 
معرفی کلی
 
پرینتر کانن مدل 162dw , پرینتر تولید شده توسط شرکت مطرح Cnon میباشد که از لحاظ کاربری به مانند پرینتر اچ پی مدل M12w در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد . این پرینتر با داشتن ابعاد جمع و جور و وزن کمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است و در روی میز کاری شما فضای کمی را اشغال میکند . پرینتر مدل 162dw , توان کاری ماهانه ایی برابر با 30000 را دارد و گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی و یا تجاری با حجم کاری پایین میباشد . ظرفیت سینی کاغذ در آن به تعداد 250 برگ میباشد و نوع کاغذ قابل استفاده در آن از نوع Plain, Heavy, Label, Bond, Envelope است .
 
قیمت پرینتر لیزری کانن مدل lbp162dw
 
تکنولوژی چاپ در پرینتر کانن 162dw , از نوع لیزری است و نوع چاپ در آن تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و همین باعث شده تا پرینتری مناسب برای مشاغلی باشد که نیاز به سرعت چاپ در کار خود را دارند . این پرینتر قادر است که در هر دقیقه 28 برگ کاغذ A4 را به صورت سیاه و سفید و با رزولوشن چاپی معادل با 1200 dpi به چاپ برساند . برای گرفتن چاپ به صورت دورو با این پرینتر مشکل خاصی را ندارید چرا که قابلیت چاپ دورو را دارد . اما نداشتن تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را که قابلیتی بسیار ضروری برای مشاغلی نظیر موسسات انتشاراتی و آموزشی میباشد از معایب این دستگاه است , بد نیست بدانید که پرینتر اچ پی مدل 426fdw این خاصیت را دارد .
 
قیمت چاپگر کانن مدل 162dw
 
همان طور که در تصویر بالا هم مشاهده میکنید پرینتر canon lbp162dw , مجهز به یک صفحه نمایش رنگی از نوع LCD است و پنل کاربری آن کلیدهای کنترلی کمی را دارد که کاربری دستگاه را راحت تر کرده است . این پرینتر از طریق درگاه USB2.0 که در پشت دستگاه تعبیه شده است به کامپیوتر وصل میشود و هم چنین قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را دارد و به کاربر خود این امکان را میدهد که اسناد و فایل ها متنی مورد نطر خود را از روی گوشی برای چاپ به پرینتر ارسال کند . نوع کارتریج در چاپگر کانن 162dw از نوع 051 است و کارکرد کارتریج مشکی آن در حدود 4100 برگ کاغذ میباشد , این پرینتر , تک کاره است و قابلیت فکس , اسکن و کپی گرفتن از اسناد و مدارک را ندارد .
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا