تخفیف

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP212dw Canon i-SENSYS LBP212dw Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : تک رنگ

کاربری : تک کاره

شبکه بیسیم WiFi : دارد

قابلیت چاپ دورو : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
29,500,000 تومان

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP212dw

Canon i-SENSYS LBP212dw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل 212DW , پرینتر تک کاره تولید شده توسط شرکت خوشنام و معروف CANON میباشد که به مانند دیگر پرینترهای تک کاره ساخت این شرکت نظیر پرینتر 251dw , از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است . این پرینتر ابعاد جمع و جوری دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است و مناسب برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری پایین میباشد . ظرفیت سینی کاغذ پرینتر مدل 212DW , به تعداد 250 برگ است و تا 800 برگ به صورت آپشنال و با اضافه کردن کاست اضافه به آن قابل افزایش است . توان کاری ماهانه این دستگاه نیز 80000 برگ ذکر شده است و میتوان از انواع کاغذ مانند A4 , A5 , B5 و ... در این پرینتر استفاده کرد .

قیمت پرینتر کانن مدل 212DW

تکنولوژی چاپ در پرینتر کانن 212DW , به صورت لیزری است و نوع چاپ در آن هم تک رنگ یا همان سیاه و سفید است . این پرینتر قادر است که در هر دقیقه 33 برگ را به صورت سیاه و سفید و با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند که که کیفیتی قابل قبول میباشد برای یک پرینتر میان رده . چاپگر کانن 212dw , قابلیت چاپ بر روی CD و هم چنین چاپ بدون حاشیه را ندارد و به همین علت مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی نمیباشد . برای گرفتن چاپ به صورت دورو با این دستگاه دیگر نیازی نیست که دستی اقدام کنید چرا که خود پرینتر به صورت خودکار این کار را برای شما انجام میدهد .

مشخصات پرینتر کانن LBP212dw

صفحه نمایش LCD : دارد

حافظه پرینتر : 1024 مگا بایت

کارت خوان : ندارد

وزن کاغذ قابل استفاده : 160 تا 163 گرم

قیمت پرینتر مدل 212DW

پرینتر کانن مدل LBP212DW , پرینتر تک کاره کانن میباشد یعنی فقط میتواند از اسناد و مدارک سند چاپی تهیه کند و قابلیت های اسکن , کپی و فکس اسناد را ندارد . نو کارتریج یا تونر در این پرینتر از نوع 052 میباشد و کارکرد کارتریج مشکی آن به تعداد 3100 برگ میباشد . برای راحتی کار کاربران یک صفحه نمایش از نوع LCD بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده که کار کردن با دستگاه را راحت تر کرده است و تعداد کلیدهای کنترلی که در زیر آن قرار دارد کم و گیج کننده نمیباشند .

خرید پرینتر کانن مدل 212DW

پرینتر CANON LBP212DW , از طریق پورت اتصال USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود , این در درگاه اتصال همانطور که در شکل زیر میبینید در پشت دستگاه قرار دارد . از دیگر اتصالات این دستگاه میتوان به قابلیت اتصال بیسیم یا همان WiFi اشاره کرد که میتوان از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند دستورات چاپی خود را به پرینتر ارسال کنید , البته از قابلیت اتصال WiFi Direct در این پرینتر نباید غافل شد و با نصب نرم افزار مربوط به آن بر روی گوشی و یا تبلت میتوان مستقیما از روی گوشی اسناد و مدارک مورد نظر را به چاپ برسانید .

خرید چاپگر کانن مدل lbp212dw

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا