پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP214DW Canon i-SENSYS LBP214DW Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : چاپ لیزری

کاربری : تک کاره

نوع چاپ : تک رنگ ( سیاه و سفید )

قابلیت چاپ دورو : دارد

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP214DW

Canon i-SENSYS LBP214DW Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل 214dw , پرینتر تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام CANON میباشد که به مانند پرینتر مدل 237w از سری i-sensys پرینترهای کانن میباشد و با توجه به ابعاد و وزن کمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است و میتوانید آن را بر روی میز کاری خود قرار دهید . این پرینتر در رده پرینترهای تک کاره کانن قرار میگیرد و قادر به گرفتن کپی و اسکن اسناد و مدارک نمیباشد . ظرفیت سینی کاغذ در پرینتر 214dw کانن به تعداد 250 برگ میباشد که سایز کاغذهای قابل استفاده در آن از نوع A4, A5, A6, B5, B6, C6 است هم چنین قابلت تغذیه خودکار یا همان ADF در این پرینتر تعبیه نشده است . به همرا پرینتر , CD راه اندازی پرینتر و هم چنین دفترچه راهنما و کابل برق ارائه شده است .

قیمت پرینتر کانن مدل 214dw

تکنولوژی چاپ در پرینتر مدل 214dw از نوع لیزری است و همان طور که میدانید در پرینترهای لیزری سرعت پرینت مزیت اصلی به حساب می آید . نوع چاپ در این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و میتواند در هر دقیقه 38 برگ را با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند که کیفیتی قابل توجه میباشد . توان کار ماهانه این پرینتر به میزان 5000 برگ عنوان شده است و همین امر باعث شده تا چاپگر 214dw کانن را گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری پایین باشد . این پرینتر قابلیت چاپ بر روی cd و قابلیت چاپ بدون حاشیه را ندارد به همین دلیل نمیتواند مورد توجه عکاسان و کسانی قرار بگیرد که قصد چاپ تصاویر و عکس ها را با پرینتر دارند بگیرد .

قیمت پرینتر کانن 214dw

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم پرینتر canon 214dw تک کاره میباشد و قابلیت های فکس , کپی و اسکنر را ندارد . نوع کارتریج یا تونر مصرفی در این پرینتر از نوع 052 است و میزان کارکرد کارتریج آن هم در حدود 1500 برگ است . برای راحتی کاربران هنگام کار با این پرینتر یک صفحه نمایش LCD از نوع 5 خطه بر روی قسمت بالایی پرینتر قرار گرفته است . برای گرفتن چاپ دورو از اسناد و مدارک نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که پرینتر 214dw قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد . از دیگر مزیت های این پرینتر میتوان به قابلیت اتصالی آن به صورت بیسیم یا همان WiFi اشاره کرد که به کاربران اجازه میدهد اسناد موجود در گوشی و یا تبلت هوشمند خود را برای چاپ به پرینتر ارسال کنند . از طریق پورت USB2.0 و هم چنین پورت Ethernet میتوان پرینتر را به کامپیوتر وصل کرد و آن را در شبکه کامپیوتری به اشتراک گذاشت .

قیمت چاپگر کانن مدل 214dw

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا