نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP223dw Canon i-SENSYS LBP223dw Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: سیاه و سفید

کاربری: تک کاره

شبکه بیسیم WiFi:  دارد

قابلیت چاپ دورو: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
14,500,000 تومان

پرینتر لیزری کانن مدل LBP223dw

Canon LBP223dw Laser Printer

معرفی کلی
 
پرینتر کانن مدل 223dw, چاپگر تولید شده توسط شرکت مطرح CANON میباشد و به مانند پرینتر 226dw در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد. این دستگاه ابعاد جمع و جور و وزن مناسبی حدود 8 کیلوگرم را دارد و با توجه به ظرفیت سینی کاغذ آن که 250 برگ کاغذ A4 میباشد و هم چنین توان کاری ماهانه آن که در حدود 80000 برگ کاغذ است, میتوان گفت که پرینتر مدل 223dw گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین میباشد.
دو حرف لاتین d و w که به عنوان پسوند در نام پرینتر ذکر شده است نشان دهنده دو ویژگی برجسته در این چاپگر است. حرف d به به قابلیت چاپ دوروی خودکار در این دستگاه اشاره دارد که باعث بالا رفتن سرعت و بازدهی کار آن میشود. وجود حرف w در انتهای نام چاپگر 223dw بیانگر آن است که این پرینتر قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان وای فای را دارد و به کاربر خود این امکان را میدهد که اسناد و مدارک موجود در گوشی و یا تبلت هوشمند خود را برای چاپ به چاپگر ارسال کند.
 
 
قیمت پرینتر کانن 223dw
 

پرینتر lbp223dw

تکنولوژی چاپ در پرینتر canon 223dw از نوع لیزری است که سرعت چاپ مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ است و قادر است که در هر دقیقه 32 برگ کاغذ a4 را با کیفیت چاپی معادل با 600 دی پی آی به چاپ برساند. این پرینتر قابلیت چاپ بدون حاشیه و هم چنین قابلیت چاپ بر روی cd را ندارد و بهتر است که برای چاپ تصاویر و عکس های خود سراغ یک پرینتر جوهر افشان بروید.
کانن مدل lbp223dw پرینتری تک کاره میباشد و قابلیت های فکس, کپی و اسکن را ندارد. نوع کارتریج یا تونر آن از نوع 057 است و کارکردی معادل با چاپ 3100 برگ کاغذ را به صورت سیاه و سفید دارد. برای راحتی کاربران هنگام کار با دستگاه, یک صفحه نمایش رنگی از نوع lcd در کنار کلیدهای کنترلی قرار گرفته است و کار با چاپگر را راحت تر کرده است.
 
قیمت چاپگر کانن lbp223dw
 
پرینتر کانن 223 علاوه بر اتصال به صورت بیسیم, از طریق درگاه usb2.0 که در پشت دستگاه تعبیه شده است به کامپیوتر و لپ تاپ نیز وصل میشود. قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان adf را ندارد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا