تخفیف

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF267dw Canon i-Sensys MF267dw Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: سیاه و سفید

کاربری: 4 کاره (پرینت, کپی, اسکن, فکس)

شبکه بیسیم Wi-Fi: دارد

قابلیت چاپ دوروی خودکار: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
21,500,000 تومان

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys MF267dw

Canon i-Sensys MF267dw Laser Printer

معرفی کلی
 
پرینتر کانن مدل MF267dw, محصول تولیدی کمپانی بزرگ و خوشنام Canon است که به مانند پرینتر mf237w, در رده پرینترهای چند کاره این شرکت قرار میگیرد. این پرینتر علاوه بر تهیه نسخه چاپی از اسناد و مدارک شما, قادر است که از آن ها کپی, اسکن و حتی فکس نیز تهیه کند و 4 کار متفاوت را در قالب یک دستگاه انجام میدهد و شما را از خریدن دستگاه های مجزا بی نیاز میکند. ادارات و سازمان های دولتی و آموزشی و حتی مصارف خانگی نیز میتوانند از این چاپگر کانن استفاده نمایند.
ظرفیت سینی کاغذ در پرینتر کانن mf267dw به تعداد 250 برگ است و توان کاری ماهانه آن در حدود 2500 صفحه عنوان شده است. سایز کاغذ قابل استفاده در آن به ابعاد A4; A5; B4 است و از کاغذهای گلاسه و کاغذهای مخصوص عکس نیز میتوان در آن استفاده کرد. قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF در مواقعی که نیاز به انجام حجم بالایی از کار در مدت زمان کوتاهی را دارید بسیار مفید میباشد و به تعداد 35 برگ کاغذ ظرفیت دارد.
 
خرید پرینتر mf267dw

پرینتر MF267dw

تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن مدل mf267dw از نوع لیزری است که سرعت چاپ بالایی را به دست میدهد. نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ و یا سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 30 برگ کاغذ a4 را با کیفیت چاپی معادل با 600 دی پی آی به چاپ برساند. البته قابلیت چاپ دوروی خودکار تعبیه شده در این پرینتر باعث افزایش بازده کاری میشود و دیگر نیازی نیست که به صورت دستی اقدام به چاپ دورو گرفتن از اسناد کنید.
نوع اسکنر در پرینتر mf267dw از نوع Flatbed یا همان تخت است و تکنولوژی اسکن به کار رفته در آن از نوع CIS است با عمق اسکنی معادل با 24 بیت که میتواند در هر دقیقه 13 الی 28 برگ سند را به صورت سیاه و سفید و با کیفیت اسکنی برابر با 600dpi اسکن نماید. البته برای گرفتن اسکن از اسناد و مدارک خیلی قدیمی بهتر است که سراغ یک اسکنر حرفه ایی بروید. حدود 3 ثانیه طول میکشد تا اولین سند را برای شما کپی بگیرد و تا 99 برگ را میتواند به صورت متوالی کپی بگیرد. سرعت کپی در پرینتر 267dw برابر با 30 صفحه در دقیقه است.
 
قیمت پرینتر mf267dw
 
 
سرعت فکس در پرینتر canon mf267dw حدود 3 ثانیه به ازای هر برگ است و حافظه فکس آن تا 256 فکس دریافتی را در خود ذخیره میکند. نوع کارتریج یا تونر مصرفی در ان از نوع 051 کانن است و کارکردی معادل با چاپ 1700 صفحه را دارد. برای راحتی کاربران حین کار با دستگاه یک صفحه نمایش غیرلمسی از نوع LCD در کنار پنل کاربری آن تعبیه شده است. شاید بتوان گفت که به روزترین و مهم ترین قابلیت در پرینتر 267 کانن, امکان اتصال به آن از طریق بیسیم یا همان WiFi است و به کارر خود این امکان را میدهد که فایل های موجود بر روی گوشی و یا تبلت هوشمند خود را برای تهیه نسخه چاپی به پرینتر ارسال کنند.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا