تخفیف

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP351x Canon i-SENSYS LBP351x Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

کاربری : تک کاره

قابلیت چاپ دورو : دارد

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP351x

Canon i-SENSYS LBP351x Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل 351X , پرینتر تولیدی شرکت معروف و خوش نام CANON است که از لحاظ کیفیت ساخت و ظاهر طراحی به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت نظیر پرینتر کانن مدل 251DW از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . کاربری این پرینتر تک کاره بوده و ظرفیت سینی اصلی کاغذ آن به تعداد 500 برگ میباشد و در صورت نیاز میتوان به صورت آپشنال تعداد سینی های آن را افزایش داد و ظرفیت کاغذ مصرفی دستگاه را به تعداد دلخواه بیشتر کنید . پرینتر مدل 351X قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد .

قیمت پرینتر لیزری کانن مدل 351X

تکنولوژی چاپ در چاپگر لیزری کانن مدل 351X , لیزری بوده و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید است و قادر است در هر دقیقه 55 برگ را به صورت یک رو و تقریبا 36 برگ را به صورت دورو با کیفیتی معادل 600*600 dpi به چاپ برساند , البته برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که پرینتر 351 کانن قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد . توان کار ماهانه این دستگاه به تعداد 250000 برگ در ماه است که این تعداد از کاغذ مناسب محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد .

خرید پرینتر کانن مدل 351 ال بی پی

بر روی بدنه پرینتر کانن 351x یک صفحه نمایش از نوع LCD که 5 خطی میباشد تعبیه شده است و کار کردن با دستگاه را برای کاربر راحت کرده است , شما میتوانید از طریق پورت اتصال USB 2.0 این پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید , اما پرینتر 351x قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را داراست و به کاربر خود این امکان را میدهد که با استفاده از گوشی و یا تبلت هوشمند خود از راه دور به پرینتر وصل شده و دستورات چاپی خود را پرینتر ارسال کند و اقدام به پرینت گرفتن از اسناد و مدارک خود کند .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا