تخفیف

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L382 EPSON L382 Multifunction Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: جوهرافشان

نوع چاپ: رنگی

کاربری: 3 کاره (پرینت, اسکن, کپی)

سایز چاپ: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره اپسون مدل L382

EPSON L382 Multifunction Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل L382, یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و به شما این امکان را میدهد که سه کار متفاوت را با یک دستگاه انجام دهید. نوع چاپ اپسون مدل L382 جوهرافشان میباشد و همین خاصیت آن را مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی ساخته است. با توجه به ابعاد و وزن اپسون 382 میتوان آن را در خانه یا محل کار به راحتی بر روی میز کار خود قرار دهید. پرینتر جوهرافشان مدل l382 میتواند در هر دقیقه 5 برگ را در حالت رنگی و 10 برگ را در حالت سیاه و سفید برای شما با رزولوشنی معادل با 5760*1400 dpi به چاپ برساند.

قیمت پرینتر اپسون مدل L382

پرینتر اپسون L382 قابلیت کپی گرفتن از اسناد و مدارک شما را نیز دارد, سرعت و کیفیت کپی در اپسون مدل 382 قابل قبول میباشد اما متاسفانه قابلیت تغذیه خودکار ندارد و نمیتوانید به صورت خودکار از اسناد خود کپی بگیرید. علاوه بر کپی گرفتن, پرینتر اپسون مدل 382 قادر است که از اسناد شما اسکن تهیه کند. سرعت اسکن برای هر برگ در حدود 7 میلی ثانیه میباشد و کیفیت اسکنی که پرینتر مدل L382 به شما میدهد معادل با 600*600 dpi میباشد که کیفیتی در خور و قابل توجه است, اما برای گرفتن اسکن دورو از اسناد خود باید به صورت دستی اقدام به این کار کنید.

خرید پرینتر اپسون مدل L382

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر EPSON L382 مجهز به مخزن جوهر میباشد و هر رنگ جوهر را در محفظه مربوط به خودش باید ریخت, این قابلیت گر چه باعث بالا رفتن قیمت پرینتر L382 میشود اما پس از اتمام جوهر پرینتر L382 دیگر نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج پرینتر L382 میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از دستگاه خود بگیرید. لازم به ذکر است در پرینتر هایی که مخزن جوهر ندارند پس از اتمام جوهر دستگاه شما باید اقدام به خرید کارتریج جدید نمایید و بارها و بارها شما باید هزینه خرید کارتریج جدید را بپردازید.

اگر هنوز هم برای خرید یک پرینتر جوهرافشان 3 کاره نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارید, خانه پرینتر برای راهنمایی هرچه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر پیشنهاد میکند از پرینتر جوهرافشان کانن مدل G2410 , که توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریداران را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا