تخفیف

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل DeskJet GT 5810 HP DeskJet GT 5810 Multifunction Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

نوع چاپ : رنگی

کاربری : 3 کاره ( پرینت , اسکن , کپی )

سایز چاپ : A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل DeskJet GT 5810

HP DeskJet GT 5810 Multifunction Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل GT5810 , یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت HP است که از لحاظ ظاهر طراحی و کیفیت ساخت به مانند سایر پرینترهای این شرکت از مقبولیت خوبی برخوردار است . پرینتر GT5810 در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما قادر است از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . با توجه به ابعاد و وزن این پرینتر میتوان گفت که دستگاهی مناسب مصارف خانگی و اداری با حجم کاری کم است .

خرید پرینتر اچ پی مدل GT5810

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر اچ پی GT5810 , به تعداد 60 برگ و توان کار ماهانه 1000 برگ است که قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد . تکنولوژی چاپ در این پرینتر جوهرافشان است و نوع چاپ در آن به صورت رنگی و چاپ آن بدون حاشیه است , که گزینه مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی میباشد . سرعت چاپ رنگی در چاپگر اچ پی مدل 5810 , 5 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 8 برگ در دقیقه است .

فروش پرینتر اچ پی مدل 5810

پرینتر GT5810 , قابلیت چاپ دورو را ندارد و شما برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید . نوع اسکنر این دستگاه Flatbed میباشد و رزولوشن اپتیکال آن 1200 dpi با کیفیتی معادل 24 بیت است . اچ پی جوهرافشان GT5810 دارای رزولوشن کپی معادل 600*300 dpi است و کارکرد کارتریج آن در حالت رنگی 8000 برگ و در حالت سیاه و سفید 5000 برگ میباشد. 

شما میتوانید از طریق پورت اتصال USB2.0 پرینتر 5810 اچ پی را به کامپیوتر وصل کنید و آن را در شبکه به اشتراک بگذارید , اما قابلیت اتصال بیسیم یا WiFi برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است .

قیمت پرینتر اچ پی مدل GT5810

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر HP GT5810 , مجهز به مخزن جوهر است و این ویژگی باعث کاهش هزینه های کاربر میشود چرا که پس از اتمام جوهر دستگاه نیاز به خرید کارتریج جدید برای دستگاه ندارید و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج این پرینتر میتوانید از دستگاه کیفیت چاپی معادل روز اول بگیرید . چنانچه برای خرید پرینتر چندکاره جوهرافشان نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارید , خانه پرینتر به شما توصیه میکند که نگاهی هر چند کوتاه به پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Ink Tank 415 داشته باشید چرا که توانسته است نظر مثبت خریداران و کاربران را به خود جلب کند .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا