تخفیف

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492 Canon PIXMA MX492 Multifunction Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : رنگی

کاربری : 4 کاره ( پرینت , اسکن , کپی , فکس)

قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد

قابلیت اتصال بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492

Canon PIXMA MX492 Multifunction Inkjet Printer

 

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل mx492 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و معروف کانن میباشد که مانند سایر محصولات تولیدی شرکت کانن از لحاظ زیبایی طراحی , سهولت استفاده برای کاربر و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . پرینتر مدل mx492 , در رده پرینترهای چند کاره قرار میگیرد , کانن مدل mx492 میتواند 4 کار را برای شما در قالب یک دستگاه انجام دهد , پرینت , کپی , اسکن گرفتن و فکس کردن اسناد و مدارک خود را میتوانید با پرینتر canon mx 492 انجام دهید .

خرید پرینتر کانن مدل mx 492

تکنولوژی چاپ در پرینتر mx492 , چاپ لیزری و نوع چاپ هم رنگی میباشد که بسیار مناسب برای چاپ عکس ها و اشکال گرافیکی شما میباشد , ظرفیت سینی کاغذ پرینتر کانن مدل mx 492 به تعداد 100 برگ میباشد که برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط ایده آل میباشد . اگر شما نیاز داشته باشید که از یک سند و مدرک خاص چندین پرینت و کپی را بگیرید , mx 492 کانن این کار را به صورت خودکار انجام میدهد چرا که مجهز به تکنولوژی تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF میباشد و تا 20 برگ را به صورت خودکار برای شما چاپ میکند.

 

قیمت پرینتر کانن مدل MX492
سرعت چاپ در چاپگر مدل MX 492 کانن برای حالت رنگی 4.4 صفحه در دقیقه و برای حالت سیاه و سفید 8.8 صفحه در دقیقه و با رزولوشنی برابر با 1200 × 4800 dpi میباشد که کیفیت و سرعتی قابل قبول و درخور میباشد . برای چاپ دورو گرفتن از اسناد و مدارک خود دیگر نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که با چاپگر کانن مدل MX 492 , این کار به صورت اتوماتیک برای شما انجام میدهد .
نوع اسکنر در کانن پیکسما مدل MX 492 مناسب اسکن اشکال گرافیکی و تصاویر میباشد و با رزولوشنی برابر با 1200 × 600 dpi در حالت اپتیکال و 19200 × 19200 dpi در حالت دیجیتال اسناد و مدارک را برای شما اسکن میکند.
 
قیمت چاپگر کانن مدل MX492
سرعت کپی گرفتن با پرینتر 492 کانن برای هر برگ 3.6 دقیقه میباشد و سرعت فکس آن نیز 33.6 (Kbps (Super G3 color FAX میباشد که قابل قبول میباشند و باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما میشود. ویژگی برجسته پرینتر کانن 492 مجهز بودن به تکنولوژی اتصال بیسیم یا همان WiFi میباشد که این قابلیت شما را قادر میسازد که فارغ از دردسرهای اتصال فیزیکی و سیستم کابل کشی معمول از طریق گوشی یا تبلت هوشمند خود به دستگاه کانن mx 492 وصل شوید و دستورات خود را از راه دور به سیستم ارسال کنید.
با تمام توضیحات و ویژگی هایی که برای پرینتر کانن مدل mx492 ذکر کردیم اگر هنوز هم برای خرید یک پرینتر چندکاره نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارید , خانه پرینتر به شما پیشنهاد میکند که نگاهی هر چند کوتاه از دیگر پرینتر چند کاره موجود در سایت که پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237W میباشد , داشته باشید.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا