تخفیف

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX922 Canon PIXMA MX922 Multifunction Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : جوهر افشان

نوع چاپ : رنگی

کاربری : 4 کاره ( پرینت , اسکن , کپی , فکس )

قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد

قابلیت اتصال بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX922

Canon PIXMA MX922 Multifunction Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل MX922 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و معروف CANON است که از لحاظ ظاهر طراحی و کیفیت ساخت به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن مدل MX922 , جوهرافشان است و نوع چاپ در آن رنگی است که میتواند گزینه مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی شما باشد.

از دیگر امکانات چاپی در پرینتر مدل mx922 کانن میتوان به رزولوشن چاپی برابر با 9600*2400 dpi , سرعت چاپ رنگی 10 برگ در دقیقه , سرعت چاپ سیاه و سفید برابر با 15 برگ در دقیقه , قابلیت چاپ بر روی cd و هم چنین قابلیت چاپ دورو اشاره کرد که این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما میشود که چرا که دستگاه کانن مدل mx922 چاپ دورورا برای شما به صورت خودکار انجام میدهد.

خرید پرینتر کانن مدل mx922
 

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر کانن mx922 , به تعداد 250 برگ میباشد که البته قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF نیز برای دستگاه تعبیه شده و ظرفیت خودکار آن 35 برگ است که میتواند برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط مناسب باشد . علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما پرینتر کانن مدل MX922 , قادر به فکس کردن , کپی و اسکن گرفتن از تصاویر و مدارک شما میباشد .

نوع اسکنر کانن 922 , CIS است با زولوشن اپتیکالی برابر با 2400*4800 dpi و رزولوشن دیجیتالی معادل با 19200*19200 dpi . سرعت کپی در حالت سیاه و سفید برابر با 15 برگ در دقیقه و درحالت رنگی 10 برگ در دقیقه است . 

فروش پرینتر کانن مدل mx922

پرینتر mx922 , امکان فکس اسناد و مدارک را با سرعتی معادل 33.6 Kbps و با رزولوشنی 9600*2400 dpi دارا میباشد و در صورت نبود کاغذ در سینی دستگاه فکس های ارسالی را تا 250 برگ در حافظه ذخیره میکند و به محض تغذیه کاغذ میتوانید اقدام به چاپ فکس های ارسالی کنید . 

بر روی  پرینتر کانن mx922 یک صفحه نمایش از نوع LCD تعبیه شده به اندازه 3 اینچ که کار کردن با دستگاه را برای کاربر راحت تر میکند . شما میتوانید از طریق پورت اتصال USB 2.0 پرینتر را در شبکه قرار دهید و آن را به اشتراک بگذارید .

قیمت پرینتر کانن مدل MX922

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر کانن MX922 قابلیت اتصال بیسیم یا همان WiFi را داراست و به کاربر این امکان را میدهد که با استفاده از تبلت و یا گوشی هوشمند خود دستورات چاپی را به دستگاه ارسال کرده و از آن ها پرینت بگیرد .

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر چندکاره پیشنهاد میکنیم که از دیگر پرینتر تولیدی شرکت کانن که پرینتر چندکاره کانن مدل mf216n میباشد و توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریداران را به خود جلب کند دیدن کنید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا