تخفیف

پرینتر چندکاره رنگی کانن مدل MAXIFY GX7020 Canon MAXIFY GX7020 Wireless MegaTank Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: جوهر افشان

نوع چاپ: رنگی

کاربری: 4 کاره (پرینت, اسکن, کپی, فکس)

شبکه بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره رنگی کانن مدل GX7020

Canon MAXIFY GX7020 Wireless Printer

معرفی کلی

پرینتر چندکاره کانن مدل gx7020 از سری پرینترهای چندکاره شرکت کانن است که به‌مانند پرینتر مدل mf237w از قابلیت اتصال به‌صورت بی‌سیم بهره می‌برد. علاوه بر تهیه نسخه چاپی از اسناد و مدارک، می‌توانید با پرینتر gx7020 از اسناد خود کپی، اسکن و حتی فکس نیز تهیه کنید. ظرفیت سینی اصلی آن ۲۵۰ برگ است که در صورت نیاز و با افزایش حجم کاری می‌توانید سینی‌های دوم و سوم را هم به آن اضافه نمایید.

نکته قابل‌ذکر در این پرینتر، بهره‌مندی از تانک و یا مخزن جوهر است که به‌راحتی توسط کاربران قابل شارژ است. با نصب برنامه Canon PRINT بر روی گوشی موبایل و یا تبلت هوشمند، می‌توانید فایل‌ها و یا تصاویر موجود بر روی آن‌ها را برای تهیه نسخه چاپی به پرینتر ارسال کنید. علاوه بر آن می‌توانید مستقیماً فلش USB خود را به درگاه مربوطه وصل نمایید و از اسناد موجود بر روی آن پرینت بگیرید.

قیمت پرینتر gx7020

تکنولوژی چاپ در پرینتر کانن gx7020 از نوع جوهرافشان است و نوع چاپ در آن به‌صورت رنگی است که برای این امر از ۴ مخزن جوهر استفاده می‌کند. نوع جوهر مورداستفاده آن از نوع پیگمنت است و یک مخزن برای جوهر مشکی و سه مخزن برای جوهرهای رنگی، دارد. جوهر سازگار با آن Canon GI-26 است و درمجموع از ۴۳۵۲ نازل برای عملیات چاپ استفاده می‌کند.

پرینتر gx7020

پرینتر جی ایکس ۷۰۲۰ قادر است که در هر دقیقه ۲۴ برگ را به‌صورت سیاه‌وسفید و تقریباً ۱۵٫۵ صفحه را به‌صورت رنگی و با کیفیت چاپی برابر با ۱۲۰۰*۶۰۰ دی پی آی به چاپ برساند. قابلیت چاپ دورو و هم‌چنین چاپ بدون حاشیه در این پرینتر تعبیه نشده است.

قیمت پرینتر کانن مدل gx7020

رزولوشن فکس ارسالی با پرینتر canon gx7020 برابر با ۳۰۰ dpi است و تا ۲۵۰ فکس را می‌تواند در حافظه خود ذخیره نماید. تا ۹۹ برگ را می‌تواند به‌صورت متوالی کپی بگیرد و در هر دقیقه ۱۲ صفحه را به‌صورت رنگی کپی می‌گیرد. نوع اسکنر آن تخت Flatbed است و تکنولوژی اسکن آن CIS است که ADF آن ظرفیت ۵۰ برگه را دارد. قابلیت اسکن دورو را دارد و در هر دقیقه ۲۲ برگ را به‌صورت سیاه‌وسفید و ۱۲ برگ را به‌صورت رنگی اسکن می‌نماید.

برای راحتی کاربران حین کار با پرینتر جوهرافشان gx7020 یک صفحه‌نمایش رنگی ۲٫۷ اینچی از نوع LCD بر روی دستگاه تعبیه شده است. با اکثر سیستم‌عامل‌ها سازگار است و از طریق پورت اتصال USB 2.0 می‌توانید آن را به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ وصل نمایید.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا