تخفیف

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M183fw HP Color LaserJet Pro MFP M183fw Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: رنگی

کاربری: 4 کاره(پرینت, اسکن, کپی, فکس)

شبکه بیسیم WiFi: دارد

تغذیه خودکار کاغذ ADF: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
20,200,000 تومان

پرینتر چندکاره اچ پی مدل M183fw

HP Color M183fw Laser Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M183fw, از پرینترهای سری M تولید شده توسط کمپانی مطرح HP است که به مانند پرینتر مدل M181fw, از قابلیت اتصال به صورت بیسیم بهره میبرد. این پرینتر در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و علاوه بر تهیه نسخه چاپی از اسناد و مدارک, قادر است که از آن ها کپی, اسکن و فکس هم تهیه نماید و بدین ترتیب شما را از خریدن دستگاه های دیگر بی نیاز میکند. علاوه بر اتصال به صورت بیسیم از قابلیت اتصال HP e-Print هم پشتیبانی میکند.
ظرفیت سینی کاغذ در پرینتر مدل M183fw به تعداد 150 برگ است و همان طور که ذکر شد از قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF بهره میبرد که ظرفیت کاغذ آن به تعداد 35 برگ ذکر شده است. سایز کاغذ قابل استفاده در آن A4/A5/A6/B5/B6 است و برای گرفتن چاپ دورو با این پرینتر باید به صورت دستی اقدام به این کار نمایید. قابلیت چاپ بر روی cd را ندارد و از یک پردازنده پر قدرت 800 مگاهرتزی بهره میبرد که مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط میباشد.
 
قیمت پرینتر اچ پی مدل m183fw
 

پرینتر M183fw

 
تکنولوژی چاپ در چاپگر اچ پی مدل M183fw از نوع لیزری است که سرعت چاپ مناسبی را به کاربر خود میدهد. نوع چاپ در آن به صورت رنگی است و قادر است که در هر دقیقه 16 صفحه کاغذ A4 را با رزولوشن چاپی معادل با 600 دی پی آی به چاپ برساند. حداکثر تعداد کپی متوالی که با این پرینتر میتوان گرفت به تعداد 99 برگ است و تقریبا 6.5 ثانیه طول میکشد تا اولین برگ را کپی بگیرید و میتواند در هر دقیقه 16 برگ را به صورت سیاه و سفید کپی بگیرید.
نوع اسکنر در پرینتر hp m183fw از نوع Flatbed - ADF است و تکنولوژی اسکن به کار رفته در آن برای اسکن گرفتن از اسناد و مدارک تکنولوژی CIS است. این پرینتر در هر دقیقه 8 برگ را به صورت رنگی و 15 برگ را به صورت سیاه و سفید اسکن میکند. رزولوشن اسکن در آن 300 دی پی آی عنوان شده است. امکان اسکن دورو را ندارد و تقریبا 3 ثانیه طول میکشد تا برگی را فکس کند. حافظه فکس آن تا 1300 برگ را میتواند ذخیره کند اما شماره گیر خودکار را ندارد.
 
خرید پرینتر اچ پی مدل m183fw
 
 
نوع کارتریج یا تونر مصرفی در پرینتر 183fw از نوع 215A است و توانایی چاپ 850 برگ را به صورت سیاه و سفید و 1050 برگ را به صورت رنگی دارد. در کنار کلیدهای کنترل پنل آن یک صفحه نمایش از نوع  LCD تعبیه شده است که غیر لمسی است اما کاربری دستگاه را برای کاربران بسیار راحت کرده است. از طریق پورت اتصالی USB2.0 که در پشت دستگاه قرار دارد میتوانید پرینتر را به لپ تاپ و یا کامپیوتر وصل نمایید.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا