تخفیف

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M433a HP LaserJet Pro MFP M433a Multifunction Printer

(0) 3

معرفی کلی

 

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: سیاه و سفید

سایز چاپ: A3

کاربری: 3 کاره (پرینت, کپی, اسکن)

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

پرینتر چندکاره اچ پی مدل M433a

HP M433a Multifunction Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M433a, از سری پرینترهای چند کاره تولید تولید شده توسط شرکت مطرح HP میباشد که به مانند پرینتر M28a توانایی انجام 3 کار در قالب یک دستگاه واحد را دارد. این پرینتر قادر است که علاوه بر تهیه نسخه چاپی از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند. ظرفیت سینی کاغذ در آن به تعداد 350 برگ است و حداکثر سایز کاغذ قابل استفاده در آن A3 میباشد. نکته قابل ذکر در پرینتر مدل M433a, توان کاری بالای ماهانه در آن میباشد که تا 40000 برگ در ماه را برای آن ذکر کرده اند.
با توجه به ابعاد و وزن این پرینتر و هم چنین توان کاری آن, میتوان گفت که پرینتری مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد. قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF در این دستگاه تعبیه نشده است و برای گرفتن چاپ به صورت دورو با پرینتر M433a باید به صورت دستی اقدام به این کار نمایید. A3, A4, A5, B4, B5 سایز کاغذهایی است که این چاپگر قادر است از آن ها نسخه چاپی تهیه نماید.
 
 
قیمت پرینتر اچ پی مدل m433a

پرینتر M433a

تکنولوژی چاپ در چاپگر اچ پی M433a, از نوع لیزری است که سرعت خوبی را در چاپ اسناد به دست میدهد. نوع چاپ در آن به صورت سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 20 برگ کاغذ a4 را با کیفیت چاپی برابر با 600 دی پی آی به چاپ برساند. چاپ بدون حاشیه را پشتیبانی نمیکند بنابر این انتظار چندانی از آن در چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی نباید داشته باشید, و برای این امر بهتر است که سراغ پرینترهای جوهر افشان بروید.
نوع اسکنر در پرینتر M433a از نوع Flatbed یا همان تخت است و عمق اسکن در آن برابر با 24 بیت است که به نسبت هم رده های خود کیفیت قابل توجهی به شمار می آید. این پرینتر قادر است که اسناد تا سایز A3 را اسکن نماید و از تکنولوژی اسکن cis در اسکن گرفتن از اسناد بهره میبرد. کیفیت اسکن در آن 1200 دی پی ای است و قابلیت تشخیص و اسکن اسناد بسیار قدیمی و بی کیفیت را ندارد.
 
خرید پرینتر اچ پی مدل m433a
 
 
حداکثر سایزی که با پرینتر hp m433a میتوان کپی گرفت در اندازه A3 است و میتوانید در هر دقیقه 20 برگ کاغذ را با کیفیت کپی برابر با 600dpi از آن تحویل بگیرید. این پرینتر قادر است که تا 999 برگ را به صورت متوالی کپی بگیرد و تنظیمات بزرگنمایی کپی در آن بین 25 تا 400 درصد متغیر است. نوع کارتریج یا تونر در آن از نوع HP 56A است و کارکردی معادل با چاپ 7400 برگ را دارد. برای راحتی کاربران حین کار با دستگاه یک صفحه نمایش از نوع LCD که غیر لمسی است در کنار پنل کاربری آن تعبیه شده است.
از طریق درگاه اتصال USB2.0 میتوانید پرینتر را به کامپیوتر وصل نمایید و خبری از شبکه بیسیم وای فای و هم چنین امکان شبکه شدن پرینتر 433 اچ پی نمیباشد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا