تخفیف

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227sdn HP LaserJet Pro MFP M227sdn Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: 3 کاره(پرینت, اسکن, کپی)

قابلیت چاپ دورو: دارد

قابلیت تغذیه خودکار ADF: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
18,300,000 تومان

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل MFP M227sdn

HP MFP M227sdn Laser Printer

 
معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل 227sdn یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت hp میباشد که از لحاظ کاربری به مانند پرینتر 227fdn در رده پرینتر های چند کاره شرکت اچ پی قرار میگیرد. این چاپگر همانطور که از نامش پیداست قادر است 3 کار مختلف را برای شما در قالب یک دستگاه انجام دهد. ظرفیت سینی کاغذ آن در حدود 250 برگ میباشد و توان کار ماهانه ای که برای آن عنوان شده است در حدود 30000 برگ کاغذ در ماه میباشد و میتواند در کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید پرینتر اچ پی مدل 227sdn

شما میتوانید با پرینتر 227sdn از اسناد و مدارک خود هم کپی بگیرید هم اسکن کنید و هم کارهای پرینتی خود را انجام دهید. نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ میباشد و رزولوشن چاپ آن 1200*1200 dpi میباشد و سرعت چاپ سیاه و سفید در آن 28 برگ در دقیقه میباشد که با توجه به قیمت و ابعاد این دستگاه  کیفیتی درخور و قابل توجه میباشد. اسکنر پرینتر مدل 227sdn از نوع تخت میباشد و رزولوشن اپتیکال آن به میزان 1200 dpi میباشد.

قیمت پرینتر اچ پی مدل 227sdn

اچ پی مدل 227sdn کارهای کپی گرفتن از اسناد و مدارک شمار را به خوبی انجام میدهد چرا که با داشتن رزولوشن کپی برابر با 600*600 dpi و سرعت کپی برابر با 28 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید رضایت خاطر شمارا جلب میکند . متاسفانه پرینتر لیزری  227sdn از تکنولوژی بیسیم وای فای بی بهره میباشد و نمیتوان به صورت بیسیم به آن وصل شد. اگر هنوز برای خرید یک پرینتر چند کاره لیزری نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارید ما برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهترشما مشتری گرامی توصیه میکنیم که نظری هر چند اجمالی به دیگر محصول تولیدی شرکت hp که پرینتر لیزری چند کاره اچ پی مدل 426fdn میباشد, داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا