نوروز 1403 مبارک

پرینتر چندکاره لیزری رنگی کانن مدل i-SENSYS MF645Cx Canon i-SENSYS MF645Cx Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: رنگی

کاربری: 4 کاره (پرینت, اسکن, کپی, فکس)

قابلیت چاپ دورو: دارد

شبکه بیسیم Wi-Fi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
47,500,000 تومان

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل MF645Cx

Canon MF645Cx Laser Printer

 
معرفی کلی
 
پرینتر کانن مدل MF645cx, محصول تولید شده توسط شرکت کانن میباشد که به مانند پرینتر مدل 237w, در رده پرینترهای 4 کاره این شرکت قرار میگیرد. علاوه بر گرفتن پرینت و چاپ از اسناد و مدارک, این چاپگر قادر است که از آن ها کپی, اسکن و فکس نیز تهیه کند. البته قسمت فکس این دستگاه فاقد گوشی میباشد که باید به صورت جداگانه خریداری شود. اما شاید مهم تررین و به روز ترین قابلیت در این پرینتر, امکان اتصال به آن از طریق بیسیم Wi-Fi است که به کاربر خود این امکان را میدهد از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند خود اسناد را برای تهیه نسخ چاپی به چاپگر ارسال کند.
سایز کاغذ قابل استفاده در پرینتر مدل 645cx, در اندازه های A4, A5, A6, B5, B6 است و سینی آن ظرفیت 150 برگ کاغذ را دارد. با توجه به توان کاری ماهانه ایی که برای این چاپگر در حدود 30000 برگ ذکر شده است میتوان از آن در کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط استفاده کرد. قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF تعبیه شده در آن که ظرفیتی برابر با 50 برگ را داراست میتواند در هنگام اسکن گرفتن از اسناد در حجم بالا, باعث صرفه جویی در وقت شما شود.
 
قیمت پرینتر کانن مدل 645cx
 

پرینتر mf645cx

تکنولوژی چاپ در پرینتر 645cx از نوع لیزری است که باعث افزایش در سرعت چاپ میشود. سایز چاپ در آن A4 است و نوع چاپ در آن به صورت رنگی است. این چاپگر قادر است که در هر دقیقه 18 برگ کاغذ را به صورت رنگی یا سیاه و سفید و با کیفیتی معادل با 600*600 نقطه در هر اینچ به چاپ برساند. قابلیت چاپ بر روی cd و هم چنین چاپ بدون حاشیه را ندارد و برای چاپ عکس ها و تصاویر بهتر است که سراغ پرینترهای جوهرافشان بروید.
تا 99 برگ را میتوان به صورت متوالی با چاپگر 645cx کانن کپی گرفت. بین 25 تا 400 درصد قابلیت بزرگنمایی دارد و 18 برگ در دقیقه میتواند کپی بگیرد. حدود 3 ثانیه شول میکشد تا بتوانید یک سند را با این پرینتر فکس کنید. حافظه فکس آن قادر است که تا 512 برگ را در خود ذخیره کند که در صورت نبود کاغذ در سینی دستگاه فکس های ارسالی را در خود ذخیره میکند.
 
قیمت چاپگر  645cx
 
نوع اسکنر در پرینتر canon mf645cx از نوع Flatbed - ADF است و حداکثر سایز اسکن در آن A4 است. در هر دقیقه 27 برگ را به صورت سیاه و سفید و 14 برگ را به صورت رنگی اسکن میکند. برای اسکن مدارک و اسناد قدیمی با کیفیت پایین هم مشکل چندانی نخواهید داشت چرا که از قابلیت تشخیص متن OCR بهره میبرد. برای گرفتن چاپ و اسکن دورو با پرینتر 645 نیازی نیست که دستی اقدام کنید چرا که این کار به صورت خودکار با دستگاه انجام میپذیرد.
نوع کارتریج یا تونر مصرفی در این پرینتر 054 است که تونر مشکی توانایی چاپ 1500 برگ و تونرهای رنگی هر کدام توانایی چاپ 1200 برگ را دارند. برای راحتی کاربران هنگام کار با دستگاه یک صفحه نمایش رنگی از نوع LCD در کنار پنل کاربری آن تعبیه شده است. از طریق پورت USB2.0 میتوانید پرینتر را به کامپیوتر وصل نمایید. هم چنین وجود پورت اتصالی Ethernet که در پشت دستگاه پرینتر تعبیه شده است میتوانید پرینتر را با همکاران خود در شبکه به اشتراک بگذارید.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا