نوروز 1403 مبارک

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w Canon i-SENSYS MF113w Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: 3 کاره (پرینت, کپی, اسکن)

شبکه بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF113w

Canon MF113w Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل MF113w , از سری پرینترهای چندکاره تولید شده توسط شرکت و برند مطرح CANON میباشد که به مانند پرینتر MF237w از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. این پرینتر 3 کاره میباشد و قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت و چاپ از اسناد و مدارک, از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه میکند. وزن مناسب و ابعاد جمع و جور این پرینتر, آن را برای مصارف اداری و تجاری با حجم کاری متوسط و حتی مصارف شخصی و خانگی, مناسب ساخته است. سایز چاپ در آن به اندازه A4 است و میتوان از کاغذ های با سایز A4, B5, A5, A6, Legal, Letter, نیز در آن استفاده کرد. ظرفیت سینی کاغذ در پرینتر مدل MF113w به تعداد 150 برگ است و مجهز به فیدر نمیباشد, یعنی قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد.

قیمت پرینتر کانن مدل mf113w

تکنولوژی چاپ در پرینتر 113w کانن , از نوع لیزری است و اسناد متنی را با سرعت و کیفیت مناسبی به چاپ میرساند. نوع چاپ در این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 22 برگ کاغذ a4 را با رزولوشن چاپی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند. قابلیت چاپ دورو در این پرینتر تعبیه نشده است و برای گرفتن چاپ پشت و رو از اسناد باید به صورت دستی اقدام کنید. از آن جا که چاپگر کانن 113w توانایی چاپ بدون حاشیه را ندارد, بنا براین باید گفت که اگر قصد چاپ تصاویر و یا اشکال گرافیکی خود را دارید بهتر است که از یک پرینتر جوهر افشان استفاده کنید. توان کار ماهانه با این چاپگر در حدود 20000 برگ است و از یک حافظه 256 مگابایتی جهت افزایش کیفیت و سرعت در چاپ اسناد بهره میبرد.

قیمت چاپگر کانن mf113w

همان گونه که ذکر شد پرینتر canon mf113w, یک پرینتر سه کاره میباشد. این پرینتر مجهز به یک اسکنر رنگی است و عمق اسکن در آن به تعداد 24 بیت است. رزولوشن اپتیکال اسکنر آن به تعداد 600*600 dpi است و قابلیت تشخیص متن OCR را ندارد. حداکثر تعداد کپی متوالی که با پرینتر MF113w میتوان گرفت به تعداد 999 برگ است و در هر دقیقه 22 برگ را کپی میگیرد. نوع کارتریج در این پرینتر کارتریج 047 است و کارکردی معادل با 1600 برگ کاغذ را دارد, یک صفحه نمایش LCD از نوع لمسی 5 خطی در کنار دکمه های کم تعداد, راحتی کار با کنترل پنل دستگاه را راحت کرده است. پرینتر 113w مجهز به درگاه USB2.0 است و از طریق پورت اتصالی Ethernet میتوان آن را در شبکه کامپیوتری بین همکاران به اشتراک گذاشت. امکان اتصال بیسیم WiFi به پرینتر و هم چنین قابلیت WiFi Direct از دیگر ویژگی های قابل ذکر در این پرینتر میباشد.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا