نوروز 1403 مبارک

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل imageCLASS MF416dw Canon MF416dw Imageclass Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

کاربری: 4 کاره (پرینت, اسکن, کپی, فکس)

قابلیت تغذیه خودکار کاغذ ADF: دارد

شبکه بیسیم Wi-Fi: دارد

قابلیت چاپ دورو: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF416dw

Canon MF416dw Imageclass Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل MF416dw, از سری پرینترهای 4 کاره شرکت معروف و خوشنام CANON است که به مانند پرینتر 237w, قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان وای فای را دارد. این پرینتر قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت و چاپ از اسناد و مدارک شما, از آن ها کپی, اسکن و حتی فکس نیز تهیه کند, البته به صورت فابریک گوشی تلفن در کارتن دستگاه موجود نمیباشد و برای استفاده از قابلیت فکس آن, باید به صورت جداگانه اقدام به خرید گوشی کنید.
با توجه به ابعاد و وزن پرینتر مدل 416dw و هم چنین توان کاری ماهانه آن که در حدود 50000 برگ است(توصیه شده بین 750 تا 3000 برگ در ماه), میتوان گفت که این چاپگر گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد. سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر به اندازه A4 میباشد و ظرفیت سینی کاغذ در آن به اندازه 250 برگ است.

قیمت پرینتر کانن مدل 416dw

پرینتر mf416dw

پرینتر کانن mf416dw قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را دارد و ظرفیت سینی آن به تعداد 50 برگ است. در مواقعی که نیاز به اسکن گرفتن از تعداد زیادی سند خاص دارید, این قابلیت باعث صرفه جویی در زمان و تسریع کارها میشود. از دیگر ویژگی های قابل ذکر در این پرینتر, امکان چاپ دوروی خودکار است و دیگر نیازی نیست که به صورت دستی برای گرفتن چاپ دورو اقدام کنید.
تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن MF416dw از نوع لیزری است که سرعت چاپ مناسبی را دارند. نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه تا 33 برگ را به صورت تک رو و 16 برگ را به صورت دورو و با کیفیت چاپی برابر با 600 دی پی آی به چاپ برساند. این پرینتر قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد که میتواند مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی باشد.

خرید پرینتر کانن mf416dw

نوع اسکنر در پرینتر canon mf416dw از نوع Flatbed, ADF است و اسناد را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید و با کیفیتی برابر با 600 دی پی آی اسکن میکند. تعداد کپی متوالی که با این پرینتر میتوان گرفت به تعداد 999 برگ است و میتواند در هر دقیقه 33 برگ را به صورت تک رو کپی بگیرد. حافظه فکس آن توانایی ذخیره کردن 512 برگ کاغذ را در خود دارد و قابلیت شماره گیری خودکار را نیز دارد.
نوع کارتریج یا تونر در پرینتر کانن mf416dw از نوع canon 719 است و کارکردی معادل با چاپ 2100 برگ کاغذ را دارد(البته کارتریج موجود در بسته بندی دستگاه از نوع استارتر بوده که میزان کم تری را چاپ میکند). یک صفحه نمایش لمسی رنگی در کنار کلیدهای کنترلی بر روی قسمت بالایی دستگاه تعبیه شده است که کاربری دستگاه را راحت تر کرده است. از طریق پورت اتصالی USB2.0 میتوانید دستگاه را کامپیوتر وصل کنید و هم چنین از طریق پورت اتصالی Ethernet میتوانید پرینتر 416 دی دبل یو را در شبکه کامپیوتری بین همکاران خود به اشتراک بگذارید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا