تخفیف

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل ImageCLASS MF247dw Canon ImageCLASS MF247dw Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ 

قابلیت تغذیه خودکار کاغذ ADF: دارد

قابلیت اتصال بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
55,000,000 تومان

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل ImageCLASS MF247dw

Canon ImageCLASS MF247dw Multifunction Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل MF247DW , یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت معروف و خوشنام CANON است که از لحاظ ظاهر طراحی و کیفیت ساخت به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . پرینتر مدل 247DW کانن در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و میتواند علاوه بر پرینت گرفتن , از اسناد و مدارک شما کپی , فکس و اسکن نیز تهیه کند .تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن مدل 247DW , لیزری است و نوع چاپ به صورت تک رنگ است و فاقد چاپ رنگی است . سرعت چاپ سیاه و سفید با این پرینتر برابر با 15 صفحه در دقیقه به صورت دورو و 27 صفحه در دقیقه به صورت یک رو میباشد که این سرعت چاپ با رزولوشن چاپ معادل با 600*600 dpi همراه میشود . 

 

خرید پرینتر کانن مدل 247dw

 

 ظرفیت سینی کاغذ پرینتر 247dw کانن به تعداد 250 برگ است و قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را دارد که ظرفیت آن 250 برگ است . توان کار ماهانه برای این دستگاه در حدود 15000 برگ گزارش شده است که مناسب برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد . برای گرفتن چاپ دورو با پرینتر کانن 247dw دیگر نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که این کار برای شما خودکار انجام میگیرد و باعث صرفه جویی در وقت و زمان کاربر میشود . 

 

فروش پرینتر کانن مدل 247DW

نوع اسکنر در پرینتر mf247dw , رنگی است و رزولوشن دیجیتال اسکنر آن معادل با 600*600 dpi است که اسناد و مدارک گرفته شده را با سرعتی معادل با 20 صفحه در دقیقه برای حالت سیاه و سفید و 15 صفحه در دقیقه برای حالت رنگی اسکن میکند . سرعت کپی با این پرینتر معادل با 27 صفحه در دقیقه به صورت یک رو میباشد و رزولوشنی معادل با 600*600 dpi برای هر کپی به شما میدهد .

 

قیمت پرینتر کانن مدل 247dw

اگر قصد دارید که اسناد و مدارک خود را فکس کنید نیاز به خرید دستگاه جدید ندارید چرا که پرینتر canon 247dw , قادر به گرفتن و ارسال کردن فکس میباشد و رزولوشن فکس آن معادل با 200*400 dpi است . البته حافظه فکس دستگاه به میزان 256 برگ است بدین معنی که در صورت نبود کاغذ در سینی پرینتر فکس های ارسالی به دستگاه در حافظه باقی میمانند و به محض تغذیه کاغذ شما میتوانید اقدام به چاپ آن ها کنید .شاید بتوان گفت که مهم ترین و به روز ترین قابلیت برای پرینتر 4 کاره کانن 247dw , قابلیت اتصال بیسیم یا همان WiFi , برای این دستگاه میباشد که به کاربر این اجازه را میدهد که فارغ از اتصالات فیزیکی و سیستم کابل کشی معمول از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند خود دستورات چاپی خود را به دستگاه ارسال کنند . 


قیمت پرینتر کانن 247dw

مشخصات پرینتر کانن مدل 247dw

کارکرد کارتریج مشکی : 2400 صفحه

کارکرد کارتریج رنگی : ندارد

نوع صفحه نمایش : 6 خطی - سیاه‌وسفید - لمسی

نوع کارتریج یا تونر : Canon 737 Cartridge

 
با تمام توضیحاتی که برای پرینتر مدل 247dw کانن ذکر کردیم , اگر هنوز هم برای خرید پرینتر چند کاره نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارید خانه پرینتر به شما پیشنهاد میکند که از دیگر پرینتر چندکاره کانن که پرینتر لیزری کانن مدل mf237dw میباشد و توانسته است نظر مثبت خریداران و کاربران را به خود جلب کند دیدن کنید .
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا