تخفیف

پرینتر چند کاره لیرزی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M426dw HP LaserJet Pro Multifunction M426dw Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: 3 کاره (پرینت, اسکن, کپی)

قابلیت چاپ دورو: دارد

شبکه بیسیم Wi-Fi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چند کاره لیرزی اچ پی مدل M426dw

HP LaserJet Pro M426dw Printer

 
معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M426dw, از سری پرینترهای 3 کاره تولید شده توسط شرکت اچ پی است که به مانند پرینتر کانن مدل 426dw از قابلیت های ویژه ایی برخوردار است. این پرینتر با اکثر نسخه های ویندوز و مک سازگاری دارد و قابلیت های HP ePrint و هم چنین Apple AirPrint در آن تعبیه شده است. از طریق پورت USB2.0 میتوان آن را به کامپیوتر وصل کرد. هم چنین درگاه Ethernet تعبیه شده در پشت دستگاه به شما این امکان را میدهد که پرینتر 426dw را در شبکه کامپیوتری و بین هم کاران خود به اشتراک بگذارید.
شاید بتوان گفت که مهم ترین و به روز ترین ویژگی برای پرینتر 426 کانن که با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها, نیاز به آن نیز بیشتر شده است, قابلیت اتصال چاپگر به صورت بیسیم یا همان Wi-Fi به گوشی موبایل است که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است. البته وجود یک صفحه نمایش از نوع LCD رنگی که اندازه آن 3 اینچ است و به صورت لمسی فرامی را اجرا میکند, راحتی کار با 426DW را دو چندان کرده است.
 
قیمت پرینتر کانن مدل 426dw
 

پرینتر اچ پی 426dw

همان طور که در تصویر بالا هم مشاهده میکنید, پرینتر مدل 426dw ابعاد بزرگی را ندارد و به همین جهت به راحتی بر روی میز کاری شما قرار میگیرد. در حدود 12 کیلوگرم وزن دارد و میتواند 3 کار مختلف, پرینت, اسکن و کپی را در قالب یک دستگاه انجام دهد. سایز چاپ در آن به اندازه A4 است و سینی اصلی آن ظرفیت 100برگ کاغذ را دارد. البته در آینده و در صورت افزایش حجم کاری میتوان سینی های دیگری را با ظرفیت های متفاوت به آن اضافه کرد. علاوه بر آن این پرینتر قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را دارد که ظرفیت کاغذ آن به تعداد 50 برگ است و چنانچه بخواهید چندین سند را اسکن کنید, میتوانید از این قابلیت دستگاه استفاده کرده و در وقت خود صرفه جویی نمایید.
تکنولوژی چاپ  در چاپگر اچ پی 426dw از نوع لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ است. در هر دقیقه تا 40 صفحه کاغذ a4 را با رزولوشن چاپی معادل با 600*600 dpi به چاپ میرساند که کیفیت چاپ قابل ملاحظه ایی میباشد. توان کاری ماهانه ذکر شده برای این پرینتر حدود 80000 برگ است که البته توصیه میشود بین 750 تا 4000 برگ را با آن پرینت بگیرید در ماه. 
 
خرید پرینتر 426dw
 
پرینتر hp m426dw قابلیت چاپ به صورت دورو را دارد و این کار را خودکار انجام میدهد. اسکنر آن از نوع تخت و ADF است که توانایی اسکن 26 برگ در دقیقه را به صورت سیاه و سفید و 21 برگ در دقیقه را به صورت رنگی دارد. رزولوشن اپتیکال اسکنر آن 1200*1200 dpi است و برای اسکن مدارک قدیمی و ناخوانا چندان توصیه نمیشود. تعداد کپی متوالی که با اچ پی 426dw میتوان گرفت تا 99 برگ است و در هر دقیقه حداکثر 38 برگ را به صورت سیاه و سفید کپی میگیرد. 
نوع کارتریج یا تونر در این پرینتر از نوع HP 26A Black است که کارکردی برابر با 3100 صفحه را دارد, البته کارتریج موجود در بسته بندی اولیه دستگاه از نوع استارتر بوده که کارکردی کم تر را دارد. پرینتر اچ پی 426 قابلیت چاپ بر روی CD و چاپ بدون حاشیه را ندارد,  به همین علت برای مشاغلی که نیاز به چاپ تصاویر دارند, چندان مناسب نمیباشد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا