نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری آیسنسیز کانن مدل i-SENSYS LBP251dw Canon i-SENSYS LBP251dw Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : تک رنگ

کاربری : تک کاره

قابلیت چاپ دورو : دارد

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
27,800,000 تومان

پرینتر لیزری آیسنسیز کانن مدل i-SENSYS LBP251dw

CANON LASER  I-SENSYS LBP251dw

خرید پرینتر کانن مدل 251dw

مشخصات کلی 

  • سرعت چاپ : 30 برگ در دقیقه
  • کیفیت چاپ :600x1200dpi
  • توان چاپ ماهانه : 50,000 برگ
  • ورودی کاغذ : 250 برگ
  • امکان داپلکس : دارد
  • امکان وایرلس : دارد
  • امکان شبکه : دارد
  • تونر کارتریج :Canon 719
  • ظرفیت تونر : حدود 2100 برگ

معرفی

پرینتر کانن مدل 251dw دستگاهی جمع جور ، با امکان اتصال Wi-Fi پرینتری کاملا مقرون به صرفه و ایده‌آل برای استفاده گسترده می‌باشد . پرینتر مدل 251dw با گارانتی سه ساله کانولا ( نماینده رسمی کانن در ایران ) در خانه پرینتر به فروش میرسد , این نشانه اصل بودن کالا است . این دستگاه برای اولین بار در خانه پرینتر به صورت آنلاین به فروش می رسد . حال اگر قصد خرید این پرینتر را دارید بررسی ما را  درباره پرینتر کانن 251 در خانه پرینتر دنبال کنید .

پرینتر کانن LBP251dw 

بی شک پرینتر کانن 251dw از بهترین پرینتر های سال گذشته یعنی سال 2016 بوده است . پرینتر CANON LBP251dw با ویژگی های خاص و امکان استفاده آسان یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دفاتر کاری کوچک یا منزل می‌باشد . این چاپگر با امکان اتصال به دستگاه های همراه و چاپ از آن ها به تکمیل گردش کار روزانه شما می انجامد . پرینتر 251dw با سرعت بالا در حدود چاپ 30 برگ در دقیقه ، ارائه اسناد با کیفیت حرفه ای ، سرعت بالا در ارائه اولین برگ تنها در 6 ثانیه ، دارا بودن ویژگی های سازگار با محیط زیست ، امکان چاپ دوروی اتوماتیک که منجر به صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود ، دارا بودن یک سینی ورودی 250 برگی ، یک سینی چند منظوره 50 برگی و امکان ارتقاء ظرفیت سینی کاغذ با اضافه کردن یک سینی 500 برگی که در مجموع به شما سینی با ظرفیت 800 برگ را ارائه می دهد نیاز شما به استفاده از کاغذ مورد نیاز در حین انجام کار را تامین می کند .

قیمت پرینتر کانن مدل 251dw

امکان اتصال بی‌سیم نیز در این پرینتر به شما اجازه می‌دهد تا در حین حرکت نیز به انجام کارهایتان بپردازید، دارا بودن ویژگی‌های کاربردی تلفن همراه که به کاربران اجازه می دهد تا از دستگاه‌های همراهشان کارهایشان را پیش ببرند ، به بازار عرضه شده است . پرینتر LBP251dw با دارا بودن ویژگی های مختلف چاپ به شما کمک می کند تا کسب و کارتان را به سادگی مدیریت کنید و پیش ببرید . رمز عبور و ذخیره ID تا 300 شناسه به صاحبان کسب و کار امکان مدیریت و محافظت از دستگاه و اطلاعات را می دهد . علاوه بر این پرینتر CANON LBP251dw با تطبیق پذیری از زبان های PCL 5e / 6 و UFR ll تمامی نیاز های کاربران را رفع می کند .

  پرینتر CANON LBP251dw با استفاده از 1.6 وات یا کمتر انرژی به شما کمک می کند تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید . سیستم ترکیب کارتریج با ترکیب تونر و درام در یک واحد جایگزینی را آسان کرده است . این چاپگر با استفاده از کارتریج Canon 719 چاپ هایی با حجم بالا را به شما ارائه می دهد .

 پرینتر CANON LBP251dw با دارا بودن قابلیت های غنی ، کیفیت بالا و اندازه ی جمع و جور چاپگری قابل اعتماد و ایده آل برای هر محیط کاری است .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا