نوروز 1403 مبارک

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn HP LaserJet Pro MFP M426fdn Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

کاربری: 4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس)

قابلیت تغذیه خودکار ADF: دارد

قابلیت چاپ دورو: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
150,000,000 تومان

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP M426fdn

HP LaserJet Pro MFP M426fdn Multifunction Laser Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M426fdn بسیار شبیه به LaserJet Enterprise M426fdw طراحی شده و عمده تغییر آن را می‌توان جابجایی صفحه‌نمایش دانست .  این پرینتر که در رنگ سفید روانه بازار شده است 426fdn کیفیت ساخت خوبی دارد و با جنس بدنه پلاستیکی ، می‌تواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد . اسکنر در پرینتر مدل 426fdn نیز در سطح بالای دستگاه قرارگرفته و سینی کاغذ در پایین‌ترین قسمت تعبیه‌شده است . در بخش وسط دستگاه نیز کارتریج‌ها قرار گرفته‌اند که دسترسی آسانی نیز دارند . صفحه‌نمایش که برای این مدل در نظر گرفته‌شده است در سمت چپ قرار دارد  و از ابعاد بزرگ و مناسبی (3 اینچ) برخوردار است . این صفحه‌نمایش قابلیت لمسی دارد که در کنار رابط کاربری ساده ، کار با آن بسیار آسان و راحت است.
خرید پرینتر اچ پی مدل 426dwا
پرینتر اچ پی 426fdn قابلیت چاپ دورو دارد و  سرعت چاپ آن به 40 برگ در دقیقه می‌رسد ؛ بنابراین می‌توان گفت این دستگاه برای مصارف اداری با حجم کاری متوسط و زیاد گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود . پرینتر M426fdn دارای رزلوشون 600 × 600 dpi است و متون با مشکی عمیق به چاپ می‌رسند . شرکت اچ پی با مجهز کردن این مدل به شبکه و USB، انعطاف‌ پذیری قابل‌توجهی به آن بخشیده است . تنها تفاوت M426fdn با مدل M426fdw عدم وجود اتصال وای فای در مدل MF426fdn است ولی پورت شبکه کماکان در این مدل نیز وجود دارد.قیمت پرینتر اچ پیM426fdw
پرینتر لیزری اچ پی مدل M426fdn بسیار شبیه به m426fdw طراحی شده و عمده تغییر آن را می‌توان جابجایی صفحه‌نمایش دانست.  این پرینتر که در رنگ سفید روانه بازار شده است، کیفیت ساخت خوبی دارد و با جنس بدنه پلاستیکی، می‌تواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا