نوروز 1403 مبارک

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M426fdw HP LaserJet Pro Multifunction M426fdw Printer

(0) 3

معرفی کلی

کاربری: 4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس)

قابلیت تغذیه خودکار ADF: دارد

قابلیت چاپ دورو: دارد

شبکه بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
120,000,000 تومان

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M426fdw

HP LaserJet Pro Multifunction M426fdw Printer

معرفی کلی

پرینتر مدل 426fdw بسیار شبیه به LaserJet Enterprise M426fdn طراحی شده و عمده تغییر آن را می‌توان جابجایی صفحه‌ نمایش دانست.  این پرینتر که در رنگ سفید روانه بازار شده است , 426fdw کیفیت ساخت خوبی دارد و با جنس بدنه پلاستیکی ، می‌تواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد . اسکنر در پرینتراچ پی مدل 426fdw نیز در سطح بالای دستگاه قرارگرفته و سینی کاغذ در پایین‌ترین قسمت تعبیه‌ شده است .

در بخش وسط دستگاه نیز کارتریج‌ها قرار گرفته‌اند که دسترسی آسانی نیز دارند . صفحه‌نمایش که برای این مدل در نظر گرفته‌شده است در سمت چپ قرار دارد  و از ابعاد بزرگ و مناسبی (3 اینچ) برخوردار است . این صفحه‌نمایش قابلیت لمسی دارد که در کنار رابط کاربری ساده ، کار با آن بسیار آسان و راحت است.

قیمت پرینتر 426fdw

 

پرینتر اچ پی مدل M426fdw قابلیت چاپ دورو دارد و  سرعت چاپ آن به 40 برگ در دقیقه می‌رسد ؛ بنابراین می‌توان گفت این دستگاه برای مصارف اداری با حجم کاری متوسط و زیاد گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. پرینتر M426fdw دارای رزلوشون 600 × 600 dpi است و متون با مشکی عمیق به چاپ می‌رسند. شرکت اچ پی با مجهز کردن این مدل به اتصال بی‌سیم(wifi)، شبکه و USB، انعطاف‌پذیری قابل‌ توجهی به آن بخشیده است تا M426fdw در هرلحظه در هر پلتفرمی در دسترس باشد.

خرید  پرینتر اچ پی 426fdw

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا