تخفیف

پلاتر اچ پی مدل دیزاین جت T795 Plotter HP Designjet T795

(0) 3

معرفی کلی

قطر رول: 134 میلی متر

مصرف برق: 120 وات

تکنولوژی چاپ: جوهری گرمایی

حداکثر طول رول: 91 متر

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پلاتر اچ پی مدل T795

Plotter HP T795

معرفی کلی
 
پلاتر اچ پی مدل T795, قادر است که در هر ساعت 41 مترمربع را به صورت رنگی به چاپ برساند. پلاتر تولیدی کمپانی مطرح HP که به مانند دیگر تولیدات این شرکت نظیر پرینتر p2035 از کیفیت ساخت و سرعت چاپ بالایی بهره میبرد. این پلاتر مناسب برای محیط های تجاری که نیاز به سرعت و کیفیت در چاپ تصاویر و عکس ها نقشه ها و پوسترهای باکیفیت دارند, میباشد. پلاتر T795 برای چاپ تصاویر از تکنولوژی چاپ گرمایی جوهری بهره میبرد و کیفیت چاپی برابر با 1200*2400 دی پی آی را دارد.
پلاتر اچ پی T795 برای گرفتن چاپ از تصاویر و عکس ها از 6 عدد کارتریج استفاده میکند که 5 عدد کارتریج Dye و رنگی هستند و فقط کارتریج سیاه آن از نوع پیگمنت میباشد. این پلاتر قادر است که در هر ساعت 42 مترمربع تصاویر سیاه و سفید را با کیفیت چاپ قابل قبولی به چاپ برساند. پلاتر تی 795 دارای کاتر خودکار است و به صورت اتوماتیک کاغذها را برش میزند. البته از کاغذ برش خورده و رول های کاغذی با قطر رول 134 میلیمترهم میتوان در آن استفاده کرد.
 

پلاتر T795

 
پلاتر hp t795 را میتوان از طریق پورت اتصالی usb2.0 به کامپیوتر وصل کرد. هم چنین قابلیت شبکه شدن به صورت بیسیم مهم ترین مزیت این پلاتر میباشد چرا که با وصل شدن به شبکه کامپیوتری که پلاتر در ان قرار دارد میتوانید از هر کجا و هر مکانی اقدام به ارسال تصاویر, نقشه ها و عکس های خود برای گرفتن چاپ پوستری و در ابعاد بزرگ نمایید. البته از ویژگی e-print هم بهره میبرد و طول رول مورد استفاده در آن 91 متر میباشد و به میزان 27 وات مصرف برق در حالت آماده به کار دارد. نوع کاغذ مورد استفاده در آن technical paper ,indoor paper, polypropylene, vinyl میباشد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا