نوروز 1403 مبارک

کاغذ A4 اکسلنت 80 گرمی بسته 500 برگه ایی A4 EXCELLENT PAPER 80GSM

(0) 3

معرفی کلی

 

( قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر می باشد )

درجه کیفی : A

گرماژ هر مترمربع : 80 گرم

رنگ : سفید

بسته بندی : 500 تایی

کشور تولید کننده : اندونزی ( ساخت شرکت APRIL )

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

کاغذ A4 اکسلنت 80 گرمی بسته 500 تایی

A4 EXCELLENT PAPER 80GSM  

معرفی کلی

کاغذ a4 اکسلنت , محصول تولید شده در کشور اندونزی و از تولیدات کارخانه معروف APRIL میباشد . بسته بندی و برش این کاغذ در کشور اندوزی صورت میگیرد و جزء کاغذ های وارداتی به کشور محسوب میشود . A4 اکسلنت از لحاظ کیفیت جنس و هم چنین نحوه برش کاغذ به مانند کاغذ A4 پیپروان که دیگر محصول تولیدی این شرکت است , از مرغوبیت بالایی برخوردار است . این کاغذ در بسته های 500 برگی و در کارتن های 5 بسته ایی راهی بازار مصرف کنندگان شده است .

قیمت کاغذ A4 اکسلنت

کاغذ آ4 اکسلنت , برای مصارف روزانه گزینه مناسبی است و خرید آن با توجه به قیمت کاغذ a4 اکسلنت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است . این کاغذ قابل استفاده در پرینتر های لیزری و جوهرافشان و هم چنین دستگاه های کپی میباشد . وزن کاغذ a4 اکسلنت به میزان 80 گرم است و دارای ابعاد 290 میلیمتر * 210 میلیمتر است . درجه کیفی این کاغذ در رده A قرار میگیرد و در پرینترهای دارای قابلیت چاپ دوروی خودکار , کیفیت چاپ بسیار بالایی را ارائه میدهد و به دلیل صاف بودن و بدون پرز بودن آن , آسیبی به هد پرینترها و دیگر دستگاه ها وارد نمیکند .

خرید کاغذ A4 اکسلنت

کاغذ EXCELLENT A4 , کیفیت چاپ مطلوبی را به هنگام چاپ ارائه میدهد و تصاویر و متون چاپ شده بر روی این کاغذ از وضوح بسیار بالایی برخوردار است . با خرید کاغذ A4 اکسلنت هم از کیفیت چاپ مطلوبی برخوردار میشوید و هم از آسیب رسیدن به پرینترها و دیگر ماشین های چاپ خود , محافظت میکنید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا