تخفیف

کیف پول سخت افزاری لجر مدل Nano S Ledger Nano S Cryptocurrency Hardware Wallet

(0) 3

معرفی کلی

 

پشتیبانی از چند ارز: دارد

پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله‌ای FIDO: دارد

امنیت: دارد

پشتیبانی و بازیابی: دارد

صفحه نمایش: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
3045
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

کیف پول سخت افزاری لجر Nano S

Ledger Nano S Hardware Wallet

معرفی کلی
 
کیف پول لجر Nano s, بیش از 25 ارز دیجیتال رمزنگاری شده از جمله Bitcoin ،Ethereum ،Ripple و Altcoins را پشتیبانی می کند، و به مانند کیف پول لجر nano x به شما این امکان را می دهد که چندین دارایی را با همان کیف پول سخت افزاری مدیریت کنید. لجر نانو اس یک کلید اختصاصی بر روی یک تراشه امن که از لحاظ ایمنی شبیه به تراشه های موجود در کارت های اعتباری و گذرنامه ها میباشد برای حفاظت از دارایی شما در نظر گرفته است. کیف پول نانو اس را میتوانید از طریق رابط USB 3.0 به سایر دستگاه ها متصل نمایید و حافظه آن توان ذخیره سازی 16 گیگ اطلاعات را دارد.
 
خرید کیف پول نانو اس
 
بر روی کیف پول nano s از لحاظ فیزیکی دو عدد دکمه تعبیه شده است که کاربری دستگاه را بسیار آسان کرده است و تمام عملکردهای دستگاه و دستورات را میتوانید بر روی نمایشگر آن مشاهده نمایید. علاوه بر آن برنامه ها و اپ های متعددی وجود دارد که میتوانید با نصب آن ها بر روی گوشی همراه خود میتوانید به راحتی معاملات رمز نگاری شده خود را مدیریت کنید. چنانچه به هر دلیل دستگاه لجر نانو اس شما در دسترس نبود و یا آن را گم کردید, جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تمامی اطلاعات و تراکنش های انجام گرفته رمز ارزهای شما در یک برگه بازیابی اطلاعات پشتیبانی میشوند و بر روی هر دستگاه لدجر دیگر و با وارد کردن کلمه عبور 24 حرفی که قبلا برای این برگه در نظر گرفته ایید, میتوانید اطلاعات خود را بازیابی نمایید.
 
 
خرید کیف پول نانو اس

لجر نانو اس

کیف پول nano s با هر بار روشن و خاموش شدن دستگاه از طریق دو تراشه (ST31 CC EAL5+, STM32) نصب شده بر روی آن یکپارچگی سیستم عامل را بررسی میکند و پس از آن اجازه دسترسی به سیستم را میدهد. با توجه به صفحه نمایش موجود بر روی دستگاه میتوانید معاملات و تراکنش های خود را در لحظه پک کنید و در صورت لزوم برای تایید معاملات خود تنها با فشردن دو دکمه موجود روی دستگاه معاملات را تایید نمایید, این قابلیت علاوه بر راحتی کار معاملات باعث میشود که اطلاعات رمز ارزهای شما در سیو ترین حالت ممکن قرار بگیرند چرا که فشردن دو دکمه فیریکی هم زمان باهم در توان هکرهای 0 و1 نخواهد بود.
 
خرید لجر نانو اس
 
 
نگران این موضوع نباشید که تمام دارایی شما در یک دستگاه فیزیکی کوچک به نام لدجر نانو اس جمع شده است و امکان ربوده شدن و آسیب دیدین آن یا حتی نگران برنامه های نصب شده بر روی آن باشید, چرا که تمام اطلاعات و هویت شما و هم چنین فعالیت هایی که تا به حال انجام داده اید بر روی یک صفحه رمزنگاری شده توسط خود شما ذخیره خواهند شد و تنها با تهیه یک دستگاه کیف پول سخت افزاری دیگر میتوانید تمامی آن ها را دوباره بازیابی نمایید. تنها نکته ایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کیف پول سخت افزاری نانو اس را باید از نمایندگی های معتبر و نام آشنا خریداری نمایید, چرا که وجود شخص ثالث در پروسه خرید کیف پول نانو اس میتواند باعث به سرقت رفتن اطلاعات شخصی رمز ارزهای شما شود.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا