تخفیف

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M203dn HP LaserJet Pro M203dn Laser printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: تک کاره

قابلیت چاپ دورو: دارد

پورت اتصال به شبکه: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
15,500,000 تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP M203dn

HP M203dn Laser printer

 
معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M203dn, از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت اچ پی میباشد که به مانند پرینتر M608dn, قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد. برای گرفتن چاپ دورو نیازی نیست که به صورت دستی اقدام به این کار کنید. از دیگر قابلیت های این چاپگر میتوان به وجود درگاه Ethernet در ان اشاره کرد. این پورت اتصالی به شما این امکان را میدهد که بتوانید پرینتر M203dn را در شبکه کامپیوتری بین همکاران خود به اشتراک بگذارید.
کاغذ تحریر, کاغذ رنگی و پاکت نامه از جمله کاغذهایی است که برای چاپ میتوان در این پرینتر از آن ها استفاده کرد. سایز کاغذ قابل چاپ نیز در آن A4; A5; B5; A6 است و ظرفیت سینی کاغذ در چاپگر اچ پی M203dn, به تعداد 250 برگ کاغذ عنوان شده است که این طرفیت به همراه توان کاری ماهانه آن که چیزی در حدود 30000 برگ اسا نشان میدهد پرینتر برای کارهای اداری با حجم کم و هم چنین مصارف خانگی بسیار مناسب میباشد.

پرینتر M203dn

 
قیمت پرینتر اچ پی m203dn
 
تکنولوژی چاپ در پرینتر 203dn از نوع لیزری است که سرعت خوبی را در چاپ اسناد و مدارک متنی داراست. نوع چاپ در این چاپگر از نوع تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و میتواند که در هر دقیقه 28 برگ کاغذ را با کیفیت چاپی معادل با 1200*1200 dpi به چاپ برساند که این کیفیت چاپ در بین هم رده های این پرینتر قابل توجه میباشد.
پرینتر hp m203dn, قابلیت چاپ اسناد را بر روی cd ندارد, هم چنین امکان چاپ بدون حاشیه را ندارد و به همین خاطر نمیتوان انتظار عملکرد مناسبی را در چاپ تصاویر از آن داشته باشید. توصیه میشود جنانچه لازمه کار شما چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی است, سراغ یک پرینتر جوهر افشان بگردید.
 
قیمت پرینتر m203dn
 
 
نوع کارتریج یا تونر مصرفی در پرینتر اچ پی 203dn از نوع HP30A بوده و کارکردی معادل با 1600 برگ را دارد. این پرینتر قابلیت اتصال به صورت بیسیم Wi-Fi را ندارد و با توجه به وزن حدودا 6 کیلوگرمی که دارد و ابعاد جمع و جور آن, به راحتی قابل حمل است و بر روی میز کاری قرار میگیرد. حافظه پرینتر 256 مگابایت است و میتواند سرعت و عملکرد مناسبی را در کارهای حجیم از خود نشان دهد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا