تخفیف

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro M254dw HP LaserJet Pro M254dw Color Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : رنگی

کاربری : تک کاره

قابلیت چاپ دورو : دارد

قابلیت اتصال بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
68,000,000 تومان

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro M254dw

HP LaserJet Pro M254dw Color Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M254DW , از سری پرینترهای تولیدی شرکت اچ پی میباشد که کاریری تک کاره دارد و ار تکنولوژی چاپ لیزری برای چاپ بهره میبرد که این نوع چاپ برای چاپ اشکال گرافیکی و تصاویر مناسب نمیباشد. پرینتر مدل M254DW دارای یک سینی به ظرفیت 250 برگ برای کاغذ میباشد و میتواند در مصارف خانگی و شخصی با حجم بالا و یا در محیط های تجاری و اداری با حجم کاری متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

نوع چاپ چاپگر اچ پی مدل M254DW رنگی میباشد و سرعت چاپ برای حالت های رنگی و سیاه و سفید به تعداد 21 برگ در دقیقه میباشد , که البته این تعداد برگ را با رزولوشنی برابر با 600*600 dpi به چاپ میرساند که کیفیتی قابل قبول و درخور میباشد.

 

خرید پرینتر اچ پی مدل m254dw

توان کار ماهانه برای پرینتر 254dw اچ پی در حدود 40000 برگ ذکر شده است و قابلیت چاپ دورو خودکار را دارد بدین معنی که برای چاپ دورو گرفتن از اسناد و مدارک خود به صورت دورو نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید و دستگاه اچ پی m254dw این کار را برای شما به صورت اتوماتیک انجام میدهد. شاید بتوان گفت که مهم ترین ویژگی پرینتر hp m254dw بهره بردن از تکنولوژی اتصال بیسیم یا همان WiFi است و به کاربر خود این امکان را میدهد که فارغ از اتصالات فیزیکی و سیستم کابل کشی دردسر ساز , از طریق گوشی یا تبلت هوشمند خود اقدام به چاپ اسناد و مدارک خود کند.

 

قیمت پرینتر اچ پی مدل 254dw

اگر برای خرید پرینتر تک کاره نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تری دارید , خانه پرینتر برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر خانه پرینتر به شما پیشنهاد میکند که از دیگر پرینتر تک کاره شرکت اچ پی که پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252DW میباشد و توانسته است نظر مثبت خریداران و کاربران را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

 
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا